חגיגות במכבי ת"א לאחר הניצחון המרשים 0:3 על באצ'קה טופולה הסרבית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. המאמן זארקו לאזטיץ' הגיע מוכן מאוד למשחק מול האקסית, אותה אימן במשך שנתיים, ולא נתן לה שום סיכוי. הצהובים שלטו מהפתיחה ושני הכרטיסים האדומים שספגה היריבה הסרבית עוד במחצית הראשונה רק עזרו לאלופה הישראלית.
דור תורג'מן כבש את השער הראשון ובישל לדור פרץ את השני. אלעד מדמון קינח והצהובים כבר עם רגל וחצי בשלב הבתים. במכבי עסקו בסיום שוב בשאלת תורג'מן - האם החלוץ יישאר או שיעבור לצסק"א מוסקבה שמעוניינת בשרותיו? במועדון הצהוב מבהירים כי עד כה לא התקבלה הצעה רשמית עבור תורג'מן.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
שחקן מכבי ת"א דור תורג'מן
"מאוד כישרוני". תורג'מן
(צילום: אתר מכבי ת"א)
"דור שחקן מאוד כישרוני, מגוון ואחד שהעתיד לפניו. לפעמים צריך להמתין עוד קצת ואז לפרוץ. מכבי זה בית עבורו והוא לא עוד שחקן, אלא כזה שבונים עליו. רואים בו פה שחקן מוביל העונה", אמר שחקן בקבוצה והתייחס ל-0:3 הקליל: "הפכנו את המשחק הזה לקל. זה ניצחון גדול שלנו, אבל אסור עוד לחגוג".
המאמן הסרבי זכה לשבחים גדולים מאוד על היכולת וההכנה של הקבוצה ועצם העובדה שהוא מכיר היטב את היריבה. "לאזטיץ' הגיע מוכן מאוד ולא נתן לבאצ'קה טופולה צ'אנס. רואים שהוא ידע פרטים קטנים על כל שחקן שלהם וזה עזר לנו מאוד", אמר גורם במכבי ת"א.
2 צפייה בגלריה
לאזטיץ'
לאזטיץ'
גורף מחמאות. לאזטיץ'
(צילום: עוז מועלם)
ערן זהבי שוב עלה מהספסל, אבל ניתן לראות שהוא לא מוריד לרגע את הראש ולא נותן לרעשי הרקע להפריע ולהשפיע עליו.