אבוקסיס: "הרגשנו נוח מדי"
(באדיבות ONE)
בבית"ר ירושלים ממתינים להתפתחויות עם המאמן הבא של מכבי ת"א, זאת על מנת לקדם את הגעתו של דן ביטון לבית וגן, לאחר שהקשר הביע את הסכמתו להגיע.
בבית"ר סימנו את ביטון כרכש המשמעותי ביותר לקראת חלון ההעברות הקרוב, אולם נציגיו הבהירו כי יוכלו לקבל אור ירוק רק בהתאם להתפתחויות הקרובות בקריית שלום, ולכן החליטו לחכות לו. מעבר לביטון, בבית"ר שהודיעו כבר לשחקנים כמו אדוארדו גררו, חגי גולדנברג ושי אייזן כי הם לא בתוכניות לקראת ינואר. בבית"ר מתכוונים להתחזק בשוער, מגן ימני ובלם.
2 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
דן ביטון. מועמד להגיע לבית"ר
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר התקבלה החלטה לפיה בכל מקרה שהבלם ג'וסואה מחיאס, שיצא לוונצואלה לפני מספר שבועות ללא דרכון בתוקף ולא יכול לחזור ארצה, לא ימשיך במועדון. בבית"ר מחפשים, כאמור, בלם זר ואז ישחררו את אור זהבי שלא ימשיך בקבוצה.
בקבוצה היו מרוצים מכך שכ-12 אלף אוהדים הגיעו למשחק אתמול בצהריים מול נס ציונה (2:3). "זה רק הוכיח כמה אוהדי בית"ר צמאים להגיע לכדורגל, צריך איזון, אבל עדיין פספסנו פה דורות של אוהדים צעירים, ולכן יהיו פה הרבה משחקים בשבתות", אמרו במועדון.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר אתמול בטדי
אוהדי בית"ר אתמול בטדי
אוהדי בית"ר אתמול בטדי
(אורן בן חקון, ONE)
מי שלא ישחק בשבת במשחק הדרבי נגד הפועל ירושלים הוא אחד השחקנים החשובים ביותר בקבוצה העונה, החלוץ יון ניקולאסקו שהבקיע צמד נגד נס ציונה והוא מלך השערים כרגע בליגה, עם 11 כיבושים. זאת לאחר שספג כרטיס צהוב חמישי. ניקולאסקו יוכל לשחק במשחק הגביע בשלישי נגד עירוני טבריה, אבל לא יהיה חלק מהסגל בדרבי. אלפי אוהדי בית"ר מתכוונים להגיע למשחק במוצאי שבת בטדי אחרי ההפסד ליריבה העירונית בסיבוב הראשון.
"יש לנו את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. ניקולאסקו, דנילו אספרייה וירדן שועה שמוכיח כמה שיש לו יכולות אדירות, הבעיה שכל משחק אנחנו סופגים שערים", אמרו בבית"ר אחרי המשחק אמש שהעלה הקבוצה למקום החמישי, שמבטיח לה כרגע מקום בפלייאוף העליון.