ההידרדרות נבלמה. הפועל נוף הגליל של מוטי איוניר תשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית, כשגברה במשחק המבחן שנערך בנתניה 0:2 על הפועל כפר־שלם מליגה א'.
הקבוצה מהצפון, שנמנתה רק בעונה שעברה על קבוצות ליגת העל, הייתה רוב העונה במקום ה־15, ממנו יורדים, תוך שמוחלפים בה על הקווים שלומי דורה, גיורגי דרסליה (מנהל מקצועי), ירון הוכנבוים וגיא דיין. לאחר המחזור ה־22, בסוף ינואר, הגיע איוניר, שהצליח לייצב את הקבוצה והעלה אותה למקום ה־14 (בזכות (שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים), שמקנה השתתפות במבחנים. וכך היא ניצלת מירידה שנייה ברציפות.
1 צפייה בגלריה
מוטי איוניר
מוטי איוניר
מוטי איוניר
(צילום: עוז מועלם)
אלון בוזורגי כבש בדקה החמישית את הראשון, תוך ניצול שגיאה בהגנת היריבה, שמאותו רגע היא זו ששלטה באופן מוחלט במשחק. אבל אתם יודעים: כשלא כובשים - סופגים. וכך בדקה ה־75 סגר עניין מהראן ראדי, מנגיחת בישול של הניגרי לנרי קהינדה.
זו הפעם השלישית בשמונה עונות שנוף הגליל מנצחת במעמד. ב-2016/17 עברה את את כפר־קאסם (בשני משחקים: תיקו 1:1 בחוץ - בוינטר ר"ג - ו-1:2 בהארכה בבית); וב-2014/15 את עירוני נשר (ניצחון 0:5 בבית; הפסד 1:0 בחוץ). מנגד, כפר־שלם כושלת בו עונה שנייה ברצף. ב-2021/22, גם כן בנתניה, רשמה 3:1 מול הפועל ראשל"צ.