"אין סיכוי שהליגה לא תחודש בשבוע הבא וארבע הקבוצות לא יתייצבו". בעלי הקבוצות לא התרגשו מבקשתן של בית"ר ירושלים, בני סכנין, הפועל חדרה ומ.ס אשדוד לדחות את חזרת הליגה במספר שבועות, כאשר הליגה אמורה להתחדש בסוף השבוע הבא.
גורמים במנהלת הליגה התפלאו על המהלך של ארבע הקבוצות מאחר וטענו כי כבר לפני מספר שבועות נקבע ה-25 בנובמבר כתאריך החזרה של ליגת העל בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ולכן לא היה ברור להם מדוע התנהלו בצורה כזו כעת.
2 צפייה בגלריה
אברמוב
אברמוב
אברמוב. לא התרגשו ממנו
(צילום: עוז מועלם)
בעלי קבוצות בכירות בליגת העל, משוכנעים כי מאחורי כל אחת מהקבוצות חבוי אינטרס שהוביל להודעה זו: "אשדוד והפועל חדרה בדרך לירידת ליגה, אז הכי נוח להם לבקש לדחות את המשחקים. בית"ר ירושלים ואשדוד זו יישות אחת, הציר של ג'קי בן זקן, זה נחשף עוד בימי משה חוגג, אז אין הפתעה. באשר לבני סכנין - הזרים שלה לא רוצים לחזור, גם ישראלים לא ממש יבואו לשם עכשיו, הכל אינטרס אחד גדול".
במינהלת הליגות לא הגיבו לביקורת הפומבית של ג'קי בן זקן כלפי היו"ר ארז כלפון, שטען בין היתר כי בניגוד להצהרות שלה המינהלת, כלל לא דאגו למועדון לאימונים מחוץ לאשדוד ויחד עם זאת טענו שהוא פועל בעיקר לטובת שני המועדונים הגדולים בלבד, מכבי ת"א שנחשבת למקורבת אליו במיוחד, ומכבי חיפה. "החל פה מרד של בעלים נגד המנהלת, זו תחילת הדרך", אמרו בארבע הקבוצות.
2 צפייה בגלריה
ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן
ג'קי בן זקן. אשדוד תקפה את המינהלת
(צילום: עוז מועלם)
נציגי הקבוצות המורדות נפגשו עם השר מיקי זוהר, שהפציר בהן לשוב לאימונים,והבהיר להם שיש פה מחויבות כלכלית גם לטוטו וגם לזכייניות השידור. "יש פה מחויבות של 200 מיליון שקלים, אם הכדורגל לא יחודש הוא ייפגע מכך מאוד בשנים הקרובות", הסבירו בסביבת השר.