היום (רביעי) נחתמה סופית סאגת דנילו אספרייה-בית"ר ירושלים, כשהחלוץ הקולומביאני סיכם את תנאיו בצסק"א סופיה הבולגרית ונפרד רשמית מהקבוצה. כזכור וכפי שפורסם לראשונה ב-ynet מלך שערי הקבוצה בעונה שחלפה, הבהיר כי אין לו כוונה לשחק עונה נוספת במדים הצהובים-שחורים, הצהרה שגררה שבועות ארוכים של משחקי חתול-עכבר בין הצדדים.
"אנחנו נפרדים היום מדנילו אספרייה", כתבו במועדון בהודעת הפרידה. "הוא היה אחת הדמויות המוערכות והאהובות במועדון. לאורך השנה האחרונה הוא הקפיד להיות שחקן מרכזי, שנותן עצות לצעירים ומצד שני דורש מהם להיות ווינרים. המושג פאפי, אותו הכניס לחדר ההלבשה, הפך להיות כזה שמעלה חיוך לכל אחד שמגיע והופך להיות חלק מהטירוף בבית"ר".
1 צפייה בגלריה
אספרייה חוגג
אספרייה חוגג
אספרייה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
כזכור, הפיצוץ בין הצדדים החל כשהשחקן הבהיר עם פתיחת הפגרה כי אין לו כוונה לחזור לקבוצה, לצאת למחנה האימונים בבולגריה, ואף פרסם סדרת ציוצים נגד המועדון. כאמור, הבוקר הגיעה הסאגה לסיומה כשאספרייה יצא לבדיקות רפואיות במועדון הפאר הבולגרי.
בית"ר ירושלים סיכמה על העברתו של הקולומביאני שכבש בעונה שעברה 17 שערים בתמורה ל-200 אלף דולר. החלוץ לא צפוי לשוב עם בית"ר ירושלים ממחנה האימונים ויצטרף כבר בקרוב לאימוני צסק"א. בקבוצה לא אהבו את ההתנהלות של השחקן, אחרי שהגיע מהפועל באר-שבע והצליח לשפר את הנתונים שלו תחת המאמן יוסי אבוקסיס.
בעניין אחר: בקבוצה הבהירו כי מתן חוזז לא מועמד לקבוצה למרות ניסיונות להציע אותו למועדון. המאמצים יתמקדו כרגע כרגע בהחתמת בלם וקשר אחורי זרים.