מכבי ת"א שמרה הערב (ראשון) על המאזן המושלם שלה בליגה עם 0:2 בחוץ על מ.ס אשדוד ויש לה ארבעה ניצחונות בארבעה מחזורים. אבל הכוכב שלה ערן זהבי, ששוב עלה כמחליף, ירד עצבני מהמגרש ולא חגג עם האוהדים והשחקנים.
זהבי עלה מהספסל, הפעם בדקה ה-81. ישר אחרי שריקת הסיום, החלוץ לא לחץ ידיים לשאר השחקנים וירד לחדר ההלבשה כשהוא נראה עצבני. זהבי פתח בהרכב ב-1:2 על הפועל ירושלים ביום שלישי, אבל הפעם הוא שוב ירד לספסל. גם בקמפיין האירופי של מכבי ת"א הוא לא הרבה לשחק, שכנראה שהמאמן החדש ז'רקו לאזטיץ' מעדיף את דור תורג'מן (שכבש הערב) כחלוץ הפותח שלו.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ירד מתוסכל. ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
אופיר דודזאדה וערן זהבי בסיום
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי בדרך לחדר ההלבשה בי"א
(צילום: עוז מועלם)
המאמן ז'רקו לאזטיץ' אמר בסוף המשחק: "היה משחק טוב, הייתי מאוד מרוצה מהקבוצה. שלטנו במשחק. תמיד חשוב לשמור על שער נקי והאמת שאנחנו צריכים לשפר כמה דברים. אני מקווה שנמשיך ככה גם במשחק הבא. המשחק מול בראגה בליגה האירופית? אני שואף לנצח כל משחק".
החלוץ דור תורג'מן, ששוב מצא את הרשת, הוסיף: "יש לי חיבור מצוין עם המאמן. הוא מאמין בי ואני מחזיר לו על המגרש. באנו מוכנים, ידענו שזה משחק חוץ קשה. אנחנו עם 4 מ-4 וזה חשוב. בראגה? יש התרגשות, כל שחקן רוצה לשחק ברמות האלה. נגיע לשם לעשות את העבודה".