בית"ר ירושלים הודיעה היום (חמישי) על צירופו של הקשר ההתקפי ההולנדי-גנאי אדווין ג'יאסי. הוא סיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. גיאסי בן ה-30 הגיע כשחקן חופשי לאחר שסיים הקיץ את חוזהו בסמסונוספור מליגת המשנה הטורקית. בינואר של העונה שעברה הוא הושאל לבולוספור הטורקית ובמדיה ערך 13 הופעות וכבש שער אחד.
ג'יאסי החל את הקריירה באלקמאר ההולנדית ושיחק בין היתר גם בדה חראפשראפ, טוונטה, הרקאלס, צסק"א סופיה ודאלאס מה-MLS. הוא גם ערך חמש הופעות והבקיע שער אחד במדי נבחרת גאנה. הפעם האחרונה בה לבש את המדים הלאומיים הייתה ב-2018.
3 צפייה בגלריה
אדווין גיאסי
אדווין גיאסי
אדווין גיאסי
(צילום: בית"ר ירושלים)
העובדה שיש לו שליטה טובה ברגל שמאל הופכת אותו לנשק יעיל משני האגפים, אך העמדה החזקה והטבעית עבורו היא בצד ימין. מדובר בשחקן החיזוק השני של בית"ר הקיץ אחרי הבלם עמית כהן שהגיע מבני יהודה.

סימן שאלה לגבי הגעת מסי לישראל

כנראה שהשילוב של לאו מסי ואצטדיון טדי לא עובד משהו. ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים הבוקר (חמישי) כי הכוכב לא צפוי להצטרף לנסיעה של ברצלונה לישראל - וככל הנראה לא ייקח חלק במשחק הידידות מול בית"ר ירושלים ב-4 באוגוסט בטדי.
בבית"ר ירושלים מיהרו להוציא הודעת הבהרה (והרגעה לקהל הצהוב-שחור) בה נכתב: "במידה ומסי יחדש את חוזהו בברצלונה, כצפוי, הוא יגיע למשחק מול בית"ר ירושלים, כך הובהר בפגישה שהתקיימה אמש בברצלונה".
3 צפייה בגלריה
מסי בועט את הפנדל הראשון של ארגנטינה
מסי בועט את הפנדל הראשון של ארגנטינה
צריך לנוח אחרי הקופה אמריקה. מסי
(צילום: gettyimages)
כאמור בשלב זה מסי הוא בכלל שחקן חופשי ועדיין לא חתם על חוזה חדש בברצלונה, אבל בהנחה שזה יקרה לאחר הקופה אמריקה, הוא בכל מקרה יקבל זמן להתאושש לקראת העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
קומאן על הקווים
קומאן על הקווים
קומאן. מעדיף שהכוכב שלו ינוח
(צילום: AFP)
המאמן, רונאלד קומאן, ישחרר אותו ממחנה האימון של הקטלאנים ביער השחור בגרמניה שיחל ב-28 ביולי ויסתיים ב-3 באוגוסט. ההולנדי מעוניין שכל שחקן יזכה לשלושה שבועות מנוחה לפחות ולפרעוש עוד מצפה גמר הקופה בלילה שבין שבת לראשון.
מסי אמור לחזור לפעילות לקראת ה-2 באוגוסט, יומיים לפני המשחק בטדי, אך קומאן מעדיף שהכוכב הגדול שלו יתאמן קודם כל במרכז האימונים של המועדון ורק לאחר מכן יצטרף ליתר חבריו. המשמעות היא שהסיכויים שהארגנטינאי יגיע לישראל נמוכים למדי.
מהסגל של ברצלונה יחסרו גם פדרי ואריק גארסיה שיהיו עם הנבחרת הספרדית במשחקים האולימפיים בטוקיו. ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטסט שהודחו עם ספרד מהיורו ביום שלישי יגיעו לישראל.