אוהדי ב"ש צובעים את וינה
(באדיבות ONE)

הפועל באר-שבע פתחה הערב (חמישי) את קמפיין הקונפרנס ליג שלה עם 0:0 מול אוסטריה וינה בחוץ.
מאמן האדומים אליניב ברדה אמר אחרי המשחק: "זו תוצאה טובה, אבל לאור איך שהתפתח המשחק רציתי להשיג נקודות. עשינו משחק טוב מאוד בהרבה אספקטים. היינו צריכים להניע את הכדור מהר יותר ולקבל החלטות נכונות יותר ליד השער של היריבה. יכולנו לנצח, אבל גם תיקו במשחק חוץ כזה קשה זה בסדר, מכובד. היינו צריכים לשחק מהר יותר, אני חושב שהם התגוננו והיה משחק שקול עם נטייה לטובתנו. אנחנו צריכים ללמוד לנצל את המצבים כדי להכריע משחקים".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: עוז מועלם)
ברדה המשיך והתייחס לתקופה הלא טובה של קבוצתו בליגה: "אין שום קשר בין הליגה לאירופה. פה זה שלב בתים ואנחנו צריכים לעשות את המקסימום ולייצג את המדינה והעיר הכי טוב, ואת זה נעשה בכל המשחקים. ויאריאל קבוצה מעולה, אבל לנו יש את המטרות שלנו, אנחנו רוצים להמשיך להשתפר בכל משחק".
מאמן באר-שבע התייחס לתמיכה שקיבלה הקבוצה מהאוהדים באוסטריה: "זה כיף גדול וגאווה גדולה. שמענו אותם פה, שמעו את הקהל שלנו דוחף אותנו ומעודד את השחקנים. עוד קצת והם גם היו חוזרים עם שלוש נקודות. אנחנו כבר חושבים על משחק הליגה ביום ראשון. אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' להפועל ת"א. זה מעבר לא פשוט, אבל יש לנו עם הרבה ניסיון שמבינים שמשחקים בשתי מסגרות שונות".