ג'ון אוגו, הקשר הניגרי שזכה עם הפועל באר שבע בשלוש אליפויות רצופות, יצא היום (שני) בביקורת חריפה נגד המועדון שבו כיכב בעבר. בסטוריז שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, התייחס הקשר לתקופתו בבאר שבע ותקף את ההתנהלות של המועדון כיום.
"מעולם לא עזבתי את הפועל באר שבע, הם עזבו אותי ואין לי מושג בשביל מה. אבל היי, הם החתימו את האויבים שלנו שאיחלו לי למות כאשר נלחמתי עבור המועדון שלי ועבור האוהדים. אני אוהב אתכם ואני מתגעגע אליכם", כתב אוגו בסטורי ששיתף ברשת החברתית, במסר לאוהדים של ב"ש. סביר להניח שאוגו התייחס להחתמות האחרונות של באר שבע, שצירפה את שחקני מכבי תל אביב לשעבר, איתי שכטר, איתן טיבי ודור מיכה.
3 צפייה בגלריה
ג'ון אוגו מסמן תנועת השתקה לעבר אוהדי מכבי תל אביב
ג'ון אוגו מסמן תנועת השתקה לעבר אוהדי מכבי תל אביב
ג'ון אוגו. מתוסכל מההתנהלות של הפועל באר שבע
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
אחד מהסטוריז שהעלה אוגו
אחד מהסטוריז שהעלה אוגו
אחד מהסטוריז שהעלה אוגו
(צילום: מתוך האינסטגרם)
הקשר כתב בסטורי נוסף שהעלה: "במשחק האחרון שלי בקבוצה כבשתי נגד מכבי תל אביב וזכינו באליפות. כולכם זוכרים איך האוהדים של מכבי שרו נגדי ואיחלו לי למות בזמן שאמא שלי נאבקה בסרטן? אני עצוב כל כך ממה שאני רואה שקורה עכשיו. הם מקפחים את כולכם".
"תמיד העברתי מסר שאשמח לחזור ולשחק עבורכם, אפילו עם רגל אחת", כתב אוגו במסר נוסף לאוהדים מישראל, "אני לא צריך שאף אחד ידבר בשבילי. אני יודע מי אני ומה אני מסוגל לעשות. הכדורגל הוא חיי, מעכשיו ועד שאמות!"
3 צפייה בגלריה
אוגו בימיו בישראל
אוגו בימיו בישראל
אוגו בימיו בישראל
(צילום: שי מוגילבסקי)
אוגו שיתף תמונה מתקופתו בישראל וכתב: "זה היה היום שבו הפועל באר שבע שלחה אותי הביתה אחרי שנלחמתי עבור המועדון שאהבתי. התירוץ היה שהיו לי בעיות בברך. לא אשכח את היום הזה".
אוגו בן ה-33 מיעט לשחק כדורגל (שיחק תקופה קצרה בליגה הסעודית) מאז שנפרד מבאר שבע ב-2019. הוא היה קרוב לחתום במכבי נתניה בתחילת העונה, אבל המעבר לא יצא אל הפועל בסופו של דבר. הוא לא שיחק מאז תחילת העונה, ונכון להיום אין לו קבוצה.
בהפועל באר שבע בחרו שלא להגיב על הדברים.