מכבי חיפה דרסה אמש (חמישי) 1:4 את בני סכנין במשחק הדירוג של גביע הטוטו לאחר פגרת המונדיאל וברק בכר מאמן הירוקים יכול לקחת לא מעט דברים טובים מהמשחק הזה.
בכר וקבוצתו הגיעו למשחק אמש עם סגל חסר מאוד: בלי הקפטן נטע לביא, דילן בטובנסיקה, מחמוד ג'אבר, דולב חזיזה ודניאל סונדגרן, כמו גם מספר שחקנים חולים כמו פרנטזי פיירו, ניקיטה רוקאביצה ורז מאיר, אך בכר ראה שיש לו שחקנים טובים גם מהספסל שהוכיחו שמגיע להם דקות משחק.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
(עמרי שטיין, ONE)
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
ינון אליהו במשחק נהדר ובישול אדיר לדין דוד זכה לשבחים גדולים על יכולתו, עומר אצילי שוב הוכיח כמה הוא רעב לכדורגל ושחקנים כמו עופרי ארד (כבש בנגיעה הראשונה בכדור) ובן שהר שצפויים לעזוב בינואר קיבלו גם הם צ'אנס. "אנחנו מרוצים מהניצחון, הוכחנו שיש לנו על הספסל עוד אסים ושחקנים משמעותיים, אנחנו מרוצים מהדרך ומהשואו האדיר של הקהל שלנו שגם במשחק חסר חשיבות הוכיח שיש לנו את הקהל הכי גדול ומסור בארץ", אמרו במועדון.
אוהד הקבוצה יהודה אמרוסי (74) שהגיע למשחק סיפר: "אני אוהד של מכבי חיפה מאז שאני זוכר את עצמי ובגלל הטירוף של הקהל לא הצלחתי לבוא עם הנכדים למשחקים בתקופה האחרונה ואני שמח שיכולנו לבוא למשחק כזה, גם משחק חסר חשיבות הוא שואו עם הקהל של מכבי חיפה". פציעתם של צ'ארון שרי ועבדולאי סק גורמת להרבה מאוד דפיקות לב במועדון הירוק ,למרות שבחיפה סבורים שעל פי הערכה ראשונית של הצוות הרפואי לא מדובר בפציעות רציניות והצמד יהיה כשיר למשחק הקרוב מול נוף הגליל והבוקר הם יבדקו ותתבהר חומרת פציעתם.