חיזוק משמעותי לאלופה: מכבי ת"א הודיעה הערב (שני) על צירופו של שגיב יחזקאל, זאת לאחר ששחקן הכנף בן ה-29 חתם על חוזה לשלוש שנים עם אופציית הארכה בעונה נוספת. יחזקאל, ששיחק בעונה שעברה במדי אנטליהספור הטורקית, חוזר לקדנציה שנייה במכבי ת"א לאחר ששיחק במדים הצהובים כחולים בין 2016-2017.
כזכור, בפיפ"א פסקו ביום שישי כי העתירה שהגיש יחזקאל נגד אנטליהספור התקבלה, מה שהפך אותו לשחקן חופשי, ובכך התאפשר לו לחתום הערב במכבי ת"א, שחשקה בו מתחילת הדרך ובשורותיה כבר סיכם בחודש שעבר, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. במסגרת חוזהו הוא ירוויח 550 אלף אירו לעונה. הוא לא יהיה בסגל הקבוצה למשחק מחר (20:30) אצל סטיאווה בוקרשט במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
יחזקאל
יחזקאל
חוזר ללבוש צהוב. יחזקאל
(צילום: מכבי ת"א)
פיפ"א מסרה כי טענותיו של השחקן, המיוצג בידי עורכי הדין רועי רוזן וטל שגב, התקבלו והוא אף יזכה לפיצוי בגובה של 100 אלף אירו מהקבוצה הטורקית, על השכר שלא שולם לו עד מועד סיום החוזה. כזכור, יחזקאל עבר בסיום עונת 2022/23 לאנטליהספור, במדיה התאקלם בצורה טובה למדי. אך מאז ינואר הוא לא שיחק כלל, זאת לאחר הושעה בידי ההתאחדות הטורקית בשל המחווה שביצע לטובת החטופים בעזה במהלך משחק ליגה. אותה מחווה גם גרמה לכך שהוא העביר לילה במעצר, ולבסוף חולץ על ידי מטוס פרטי בתום חוויה לא שגרתית ומפחידה.
יחזקאל, שילבש במכבי ת"א את החולצה מספר 29, אמר לאחת החתימה: "אני שמח לחתום במכבי ת"א במה שיהיה סגירת מעגל עבורי. מהרגע ששמי נקשר במעבר למכבי ובמשך כל התקופה, קיבלתי המון הודעות תמיכה מאוהדים עובדה שעוררה אצלי מוטיבציה רבה. אני כבר לא יכול לחכות לחזור למגרש ובמיוחד לשחק בבלומפילד מלא. אני חוזר רעב מתמיד".
2 צפייה בגלריה
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
שחקן אנטליהספור שגיב יחזקאל עם מחוה לחטופים
לא שיחק מאז. המחווה של יחזקאל לחטופים בעזה
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
יחזקאל ששיחק בעבר במדי הפועל באר-שבע (16 שערים ב-82 הופעות), מ.ס אשדוד (15 שערים ב-51 משחקים), קריית שמונה, בני יהודה והפועל ת"א, ערך שמונה הופעות במדים הלאומיים של ישראל ובנוסף שיחק 25 פעמים בנבחרות הנוער והנערים.
מכבי ת"א ממריאה לרומניה
(באדיבות one)