החתמה מפתיעה. הפועל ת"א הודיעה היום (רביעי) על סיכום עם בלם/מגן בית"ר ירושלים לשעבר אנטואן קונטה. הצרפתי בן ה-28, שמשחק בנבחרת גינאה, סיכם לשנתיים ויחתום רשמית לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. האדומים התייעצו עם שחקני בית"ר ירושלים לשעבר, דן איינבינדר ועידן ורד, לפני שהחליטו להשלים את המהלך ולצרף את המגן/בלם.
הפועל ת"א הכניסה סעיפי משמעת לחוזה של קונטה, לו יש עבר עם מספר הפרות משמעת, ותוכל לשחררו במידה שיבצע עבירה מסוג זה. קונטה ינחת ביום חמישי בישראל וישחק במרכז ההגנה עם אדי גוטליב וסתיו למקין העונה. המנהל המקצועי של הפועל ת"א עומר בוקסנבוים עקב אחרי הכושר בו נמצא קונטה במשחקי נבחרת גינאה.
1 צפייה בגלריה
חוזר לישראל. קונטה
חוזר לישראל. קונטה
חוזר לישראל. קונטה
(צילום: עוז מועלם)
קונטה גדל בפריז סן ז'רמן וגם החל שם את הקריירה שלו, אבל רשם רק הופעה אחת והושאל לריימס, שלאחר עונה אחת החתימה אותו על חוזה ארוך טווח כשחקן חופשי. אחרי שלוש שנים בריימס בית"ר ירושלים רכשה אותו תמורת חצי מיליון אירו. הוא שיחק בבית"ר ארבע שנים ובעונה האחרונה שיחק באוניברסיטטה קראיובה הרומנית, שתשחק ביום חמישי מול הפועל באר-שבע במוקדמות הקונפרנס ליג.
קונטה שיחק בנבחרות הצעירות של צרפת ואפילו בנבחרת הצעירה, שם שיתף פעולה עם שחקנים שהפכו לכוכבים לאחר מכן כמו קינגסלי קומאן וקורט זומה. למרות זאת, הוא לא הצליח להשתלב בסגל של הנבחרת הבוגרת וב-2019 זומן לנבחרת גינאה ומאז רשם שם שתי הופעות.
לקונטה הייתה הסתבכות אחת גדולה מחוץ למגרש כשב-2016 תקף עובר אורח ליד ביתו באמצעות אלת בייסבול ופצע את האיש בצורה קשה. על קונטה נגזר עונש מאסר של שנה בפועל ועוד שנתיים על תנאי, אך הוא לא ריצה את עונשו.