הפועל ת"א הודיעה היום (שישי) על החתמתם של רז מאיר ואיהאב גנאים לעונה וחצי כ"א.
מאיר החל את העונה הנוכחית בקבוצה ההולנדית וואלבייק, שם רשם ארבעה משחקי ליגה. כעת, הוא שב לישראל ומצטרף לקבוצה של בורחה למה.
1 צפייה בגלריה
רז מאיר מצטרף להפועל ת"א
רז מאיר מצטרף להפועל ת"א
רז מאיר. מצטרף להפועל ת"א
(צילום: הפועל ת"א)
מאיר אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לשוב לישראל ולחתום בהפועל תל אביב. התרשמתי מאוד מהפרויקט החדש והשאיפות הגדולות של המועדון, מחכה להצטרף לחבריי החדשים ולשחק בבלומפילד עבור הקהל המדהים. יש הרבה משימות העונה ועם עבודה קשה ונחישות אני מאמין שנעמוד בהן".
מאיר (27) גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשל"צ וב-2014 עבר למחלקת הנוער של מכבי חיפה, כשבסוף אותה עונה שיחק לראשונה בקבוצה הבוגרת של הירוקים.
לאחר שנתיים בהן הושאל לבני יהודה והפועל אשקלון, חזר ב-2017 למכבי חיפה שם שיחק עד סוף עונת 2022/23 וזכה בשלוש אליפויות, גביע הטוטו ואלוף האלופים.
גנאים (27) גדל במחלקת הנוער של בני סכנין, שם שיחק בכל קבוצות המחלקה. בעונת 2016/17 עלה לשחק בקבוצה הבוגרת של המועדון, ואת מדיה לבש עד אשתקד. לאורך התקופה רשם 174 הופעות ליגה בהן הבקיע שישה שערים. בתחילת העונה הנוכחית חתם בקבוצה הקזחית אקטובה, שם שיחק שבעה משחקי ליגה.
גנאים אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בסדר גודל של הפועל ת"א. זו הגשמת חלום עבורי, פגשתי אנשים טובים ומקצועיים ואני מאמין בפרויקט החדש במועדון".