מכבי חיפה לחוצה. האלופה רואה את מכבי ת"א בורחת לליגה ומגדילה את הפער בין ממנה ל-10 נקודות (הצהובים עם שני משחקים עודפים) ובקבוצה מבינים שאין מקום לעוד מעידות - הם חייבים לנצח הערב (ראשון, 20:15) את מכבי נתניה ולצמק את הפער מהפסגה.
בקבוצה של מסאי דגו סופרים שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון: הפסד למכבי פ"ת, הפסד לראן בליגה האירופית ותיקו מאכזב מאוד בבית במחזור האחרון עם בני סכנין. כעת, מקווים בכרמל לחזור למסלול הניצחונות הערב, אך מבינים שזה לא יהיה קל. דולב חזיזה, שסובל מדלקת בברך וחסרונו מורגש מאוד, ימשיך להיעדר, ומחמוד ג'אבר עשוי לשוב להרכב לצידו של עלי מוחמד לאחר ששואו לא נראה במיטבו מול סכנין.
1 צפייה בגלריה
מכבי חיפה בני סכנין
מכבי חיפה בני סכנין
הירוקים מרגישים את הלחץ
(צילום: אלעד גרשגורן)
דין דוד, שלא שיחק במחזור הקודם, גם צפוי לקבל דקות משמעותיות. השחקנים מבינים שאסור להם להראות כמו שהם נראים לאחרונה. אחד מביניהם אמר: "זה שבוע חשוב מאוד למועדון. שלושה משחקים שכל אחד קשה וחשוב בפני עצמו, רק ניצחון ייתן שקט וירגיע את הלחץ. אנחנו קבוצה טובה ואיכותית וחייבים לעצור את כדור השלג הזה ומהר".
דגו צפוי להמשיך עם שריף כיוף בין הקורות, כאשר שון גולדברג ועבדולאי סק יפתחו בהגנה בעוד צ'ארון שרי, דיא סבע ופרנצדי פיירו ימשיכו לפתוח בחוד. 7,000 אוהדי מכבי חיפה צפויים להגיע לאצטדיון בנתניה לעודד את הקבוצה, כאשר כל הכרטיסים למשחקים מול פנאתינייקוס בליגה האירופית והפועל באר-שבע במחזור הבא בליגת העל אזלו כבר.