בהפועל באר שבע לא מצליחים לעצור את רצף התוצאות הלא טובות, וההפסד אתמול (שלישי) 1:0 להפועל תל אביב היה השלישי של הקבוצה בארבעת משחקי הליגה האחרונים, ומשחק הליגה התשיעי ברציפות בו היא לא מצליחה לנצח. הפעם האחרונה שהיה לבאר שבע רצף כזה ארוך של משחקי ליגה ללא ניצחון היה בעונת 1997/98, שהסתיימה בירידת ליגה.
בב"ש מקווים שהמומנטום הנוכחי לא ימשיך וישפיע גם על גמר הגביע מול מכבי פתח תקווה בעוד שבועיים. בקבוצה רוצים לנצח לפחות פעם אחת עד לגמר כדי להגיע אליו עם ביטחון.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס. ב"ש תצא מהמצב הלא פשוט?
(צילום: ראובן שוורץ)
קל זה לא יהיה כי לדרומיים נותרו שני משחקים בלבד לסיום הליגה, אחד מהם מול האלופה מכבי תל אביב ביום שלישי הבא. עוד קודם לכן, בשבת הקרובה, תארח ב"ש את הפועל חיפה.
כמו כל שחקני הליגה, גם אלה של ב"ש קיצצו משכרם בעקבות פגרת הקורונה, אך בשל עזיבתה של אלונה ברקת הם נדרשו לקיצוץ עמוק יותר בהשוואה לשחקנים משאר הקבוצות הגדולות בליגה. כעת מתברר שגם אם הקבוצה תזכה בגביע, מצבם הכספי של השחקנים לא ישתפר שכן לאף שחקן או איש צוות מקצועי אין מענק זכייה בגביע. מסתבר שלשחקני הקבוצה ולמאמנים ישנם מענקים רק במידה שהקבוצה זוכה באליפות או מעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות או הליגה האירופית.
2 צפייה בגלריה
שיר צדק ומייקל אולהה
שיר צדק ומייקל אולהה
צדק. לשחקנים אין מענקים על זכייה בגביע
(צילום: ראובן שוורץ)
הדבר הטוב היחיד שקרה לב"ש מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה הוא שילוב שחקני הבית הצעירים. לאחר שתומר יוספי ואור דדיה כבר הפכו לשחקנים לגיטימיים בקבוצה, בשבועות האחרונים שחקני קבוצת הנוער, נתי אסקיאס ואיליי מדמון, זכו לדקות ראשונות בליגת העל, ואתמול גם המגן השמאלי לירן כהן זכה לכך כשפתח בהרכב, והוחלף רק לאחר שמתח שריר במחצית השנייה.
כהן לא היה בתוכניות של יוסי אבוקסיס, ורק לפני שבועיים הוא החל להתאמן בקבוצה הבוגרת. הרחקתו של אורן ביטון ופציעתו של שון גולדברג הפכו אותו משחקן אימונים לשחקן הרכב. מכיוון שהוא מעל גיל 18 היה עליו לחתום על חוזה כשחקן בוגרים טרם הופעת הבכורה, ורק אתמול הוא הספיק לעשות זאת.