בהפועל רעננה הבהירו שלמרות שהקבוצה כבר ירדה לליגה הלאומית הם אינם מתכוונים להקל ראש במשחקים עד לסיום העונה. הערב (שלישי, 19:45) הם יארחו מכבי נתניה. הקבוצה של אייל לחמן תגיע בסגל חסר בעקבות הפציעות של אסף צור, עידו לוי, שון קלימקין ורועי הרמן. בנוסף, ירדן כהן לא יהיה בסגל בעקבות צהובים. המאמן יצטרך בעקבות כך לשלב צעירים חסרי ניסיון.
"בכל הפלייאוף התחתון, באופן מפתיע, יש שתי תופעות - גם משחקים טובים מאוד וגם הרבה שחקנים שנופלים מהרגליים, וגם לנו זה קורה", אמר לחמן. "אנחנו מרגישים שאם היינו צריכים לשחק בשביל לא להפסיד מהיום הראשון של הפלייאוף אז המשימה הייתה יותר קלה, מהמשחק הראשון אנחנו רק רוצים לנצח ובדקות האחרונות אנחנו מפקירים את ההגנה ולכן אנחנו גם סופגים, אנחנו פשוט הולכים על הקופה כדי לנצח".
1 צפייה בגלריה
אייל לחמן
אייל לחמן
אייל לחמן
(צילום: אורן אהרוני)
על היריבה הערב, אמר לחמן: "מכבי נתניה היא אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון, אבל אנחנו, עם כל החיסורים הגדולים שיש לנו, עם כל הפציעות והעומסים הגדולים, נבוא לנסות לנצח, כמו במשחקים האחרונים שאמנם לא ניצחנו אבל לפחות שיחקנו טוב".
רועי לוי הוסיף: "הקבוצה נערכת למשחק על הצד הטוב ביותר. אנחנו באים לנצח בשבילנו ובשביל המועדון. אנחנו באים לשחק על הכבוד שלנו".