דווקא כשהיא בעשרה שחקנים ופיגור של שער, הצליחה בית"ר ירושלים לרשום קאמבק אדיר שייכנס לפנתאון של הצהובים-שחורים עם ניצחון 1:3 על מכבי ת"א, הראשון מאז 2018.
דווקא דור תורג'מן פתח את מסכת השערים במשחק אחרי בישול נהדר של אושר דוידה, ובסיום המחצית נותרה החבורה של ברק יצחקי בעשרה שחקנים אחרי הרחקה אריסון מרלסן, שבתוספת הזמן של של המחצית הראשונה פגע בשגיב יחזקאל ללא כדור.
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מכבי ת"א
בית"ר ירושלים מכבי ת"א
בית"ר ירושלים מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים מכבי ת"א
בית"ר ירושלים מכבי ת"א
יצחקי
(צילום: עוז מועלם)
אבל דווקא כשהיא בעשרה שחקנים רשמה בית"ר ירושלים קאמבק בלי נשכח, מבעיטה אדירה של טימוטי מוזי (48), שער נוסף של ירדן שועה מהנקודה הלבנה (82), בזכות פנדל שסחט השחקן המחליף סילבה קאני, שבדקה ה-86 נעץ את המסמר האחרון בשער של האלופה, שרושמת הפסד בכורה העונה בליגה. זה גם המהפך השני ברציפות של בית"ר ירושלים אחרי שניצחה את מכבי חיפה 1:2 בסוף השבע שעבר.
"אני קודם רוצה לומר שאני מצדיע לשחקנים לשחקנים שלי, ששיחקנו בעשרה שחקנים בלי שום פחד", אמר יצחקי בסיום. "אמרתי להם לשחק עם אומץ, להיצמד לעקרונות שלנו. אם הייתי מפחד לקבל תבוסה הייתי מעלה שחקני הגנה אבל לקנו סיכון, אם זה לא היה מסתדר המשחק היה יכול ללכת לכיוון אחר. אבל השחקנים שיחקו בלי פחד. גם אם היינו מפסידים הייתי אומר שנמשיך באותה הדרך – וזה מה שמוביל אותנו למקומות טובים".
על ההרחקה של מרלסן: "הפתיעה אותי. כשירדנו לחדר ההלבשה עשיתי את ההתאמות ידעתי שתחת לחץ היינו חייבים שחקנים שמניעים כדור. שמח שזה נגמר ככה". על קאני שסחט את הפנדל וכבש את השער האחרון, הוסיף: "הוא מדהים. הוא לא שיחק דקה בכל העונה, אבל אתה רואה את האימונים שלו, את העבודה שלו, ואתה יודע שאתה יכול להאמין בו. הוא באימונים כמו אריה".
3 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים ירדן שועה  מכבי ת"א
בית"ר ירושלים ירדן שועה  מכבי ת"א
כשמשקיעים קורים דברים טובים. שועה חוגג את המהפך
(צילום: עוז מועלם)
על מאבק האליפות: "זה עוד רחוק אנחנו עדיין לא שם. וראינו את זה במחצית הראשונה, זה היה כמו בוגרים נגד נוער, לא היינו במשחק לרגע אחד. עשו לנו בית ספר לכדור".
ירדן שועה סיפר על ההבדל לטעמו בין המחציות: "אנחנו יותר ממצפים לדברים טובים במצב כמו שהיה בהפסקה. כל אחד נתן את הכל על המגרש וכשזה קורה – קורים דברים טובים. לא היה שום סוויץ', המשכנו עם הלחץ הגבוה שעשינו במחצית הראשונה, וכשמשקיעים רואים תוצאות".
על האווירה בטדי לאחר הניצחון: "בפעם המיליון, אין הרגשה כזאת...מאחל לכל שחקן להיות שחקן בית"ר ירושלים, להיות פה בטדי, ולהרגיש את האווירה".

לאזטיץ': "בית"ר הענישה אותנו"

"קודם כל כל הכבוד לביתר", אמר המאמן המפסיד ז'רקו לאזטיץ'. "הפספקנו לשחק בסבלנות ולהניע את הכדור נכון – והם הענישו אותנו. פספסנו את המסירות הנכונות, נאלצנו לרוץ הרבה. ברגע שהם כבשו, שחקני בית"ר קיבלו את האנרגיות כדי לחזור למשחק. האם הייתי עושה משהו אחר מבחינת חילופים? עוד מוקדם לדבר על זה. נצפה במשחק ונראה מה בדיוק קרה. אנחנו עם הפנים קדימה".
כשנשאל האם בית"ר ירושלים מועמדת לאליפות, השיב המאמן הסרבי: "אחרי המשחק נגד מכבי חיפה אמרנו שיש גם את הפועל באר-שבע ובית"ר במאבק, ושתהיה התמודדת מעניינת על האליפות".
תורגמן, שכאמור כבש את השער הראשון במשחק אמר: "התחושה? מבואסים. המשחק התחיל טוב מבחינתנו אבל אז ספגנו שער ואיבדנו את הראש. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. נראה מה קרה, נלמד ונשפר. הקהל? זה לא זה. קורה. כדורגל. אסור שזה יקרה, אבל אנחנו עם הפנים לשבוע הבא. לגבי האליפות אנחנו מסתכלים רק על עצמנו".