קארנקה: ״היה משחק קשה,יש עוד הרבה עבודה״
(באדיבות ONE)
הבכורה של אייטור קראנקה במכבי ת"א עברה בשלום אחרי שהצהובים ניצחו הערב (שבת) 0:3 את מ.ס אשדוד בליגת העל מצמד של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ועוד שער של ערן זהבי, וצימצמה את הפער ממכבי חיפה לשלוש נקודות. המוליכה תשחק מחר נגד נס ציונה.
"יש לנו הרבה על מה לעבוד, אני שמח שניצחנו מול הקהל הנפלא הזה, הקהל כאן הוא תובעני ואני אוהב את זה. ניסיתי לתקן כמה דברים שפחות אהבתי, השחקנים היו טובים יותר במחצית השנייה, היה תענוג לראות אותם. התייעצתי עם ברק יצחקי וחואן טוריחו על ההרכב. כרגע אני הולך לארוחת ערב, ואח"כ נחשוב על רכש".
1 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א עם רן בן שמעון מאמן מ.ס אשדוד
אייטור קראנקה מאמן מכבי ת"א עם רן בן שמעון מאמן מ.ס אשדוד
קראנקה על הקווים
(צילום: נדב אבס)
"יש הרבה פער בין הכישרון של מכבי ת"א לשלנו, מול קבוצות ברמתנו נצטרך להיראות יותר. אני מקווה שיצטרפו אלינו שחקנים טובים בינואר. האם מוחמד כנעאן יימכר? אני לא יודע, אבל אני ערוך לכל תרחיש". השוער יואב ג'ראפי הוסיף: "היינו פחות איכותיים מול השער שלהם, הם הגיעו למצבים שלהם וכבשו. המזל לא לטובתנו אבל זה חלק מהעניין".
קפטן מכבי ת"א שרן ייני אמר: "השערים פתחו את המשחק וזה עשה את זה קל יותר". על עזיבת איביץ': "בן אדם שיכול להתקדם צריך להתקדם, גם שחקן צעיר וגם מאמן. לא היה למאמן החדש מספיק זמן להכין אותנו, אבל יהיה שבוע מעניין עכשיו. קראנקה מאמן מאוד תקשורתי ונחמד. בקרוב אנחנו נכנסים לרצף משחקים מאוד קשה ונהיה צריכים להיות מוכנים אליו".