אחרי שהפועל ת"א סגרה עם אחמד עאבד, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, האדומים ממתינים לאריק שוראנוב, אותו הם רוצים לקבל בהשאלה ממכבי חיפה.
הקבוצה של מסאי דגו סיכמה עם הירוקים על השתתפות בשכרו של החלוץ היהודי-גרמני, שסירב לעבור לעירוני טבריה והודיע להפועל ת"א כי הוא מוכן להגיע אליה לליגה הלאומית. עם זאת, המהלך יוכל לצאת לפועל רק במידה שסגנית האלופה תנחית בסופו של דבר חלוץ.
1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה אריק שוראנוב חוגג
שחקן מכבי חיפה אריק שוראנוב חוגג
יגיע לוולפסון? אריק שוראנוב
(צילום: עוז מועלם)
היכולת ההתקפית החלשה של הפועל ת"א בארבעת המחזורים הראשונים בליגה הלאומית, עוררה את הצורך להתחזק בעמדות התקפיות, ולכן מלבד עאבד, מסאי דגו ביקש לקבל גם את שוראנוב.
כזכור, שוראנוב בן ה-22 נרכש על ידי הירוקים בקיץ 2023 עבור 900 אלף אירו מנירנברג, אך החמיץ את רוב העונה שעברה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו. כעת הוא כבר התאושש וחזר לאימונים מלאים בכפר גלים.
עוד שחקן שנמצא על הפרק, למרות שהסיכוי לכך נמוך יותר, הוא ג'ורדן סבן שעוד פתח במשחק האחרון של מ.ס אשדוד נגד בני סכנין. הקשר הצרפתי מועדף על פני דן עזריה, שלא שיחק בחודשים האחרונים. למרות העומס בקישור, אחרי ההחלטה להשאיר את אל ים קנצפולסקי, יבחנו במועדון אם ללכת על סבן עד תום מועד חלון ההעברות הערב (רביעי, 19:00).