מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, צפוי לעלות בשבת (20:00) בהרכב החזק שלו למשחק מול בית"ר ירושלים במסגרת אלוף האלופים בסמי עופר.
שון גולדברג, דולב חזיזה, פרנצדי פיירו וצ'ארון שרי, שפתחו על הספסל מול המרון, ישובו להרכב בקרב על התואר הראשון של העונה. "כשנגדך משחקים דור מיכה, פרד פריידי, יון ניקולאסקו וירדן שועה אי אפשר לומר שזו לא קבוצה טובה", החמיא דגו ליריבה בשבת. "אוי ואבוי אם נקל ראש ונחשוב שאנחנו באים לטיול. זה משחק מול קבוצה חזקה ומאמן שהוא שועל קרבות, אני מקווה שננצח. בית"ר אחרי מחנה אימונים ומשחקי אימון ובסוף זה גמר, מי שיבוא יותר מוכן ויותר אגרסיבי ינצח".
3 צפייה בגלריה
דגו
דגו
"אני רוצה להתחיל את העונה ברגל ימין". דגו
(צילום: עוז מועלם)
"עשיתי רוטציה גם במשחק האחרון וגם בשבת נעשה כמה שינויים, אבל מבחינתי כרגע המשחק באירופה לא קיים ורק המשחק מול בית"ר בראש שלי", הוסיף דגו. "מבטיח שנגיע מוכנים. אני רוצה להתחיל את העונה ברגל ימין, כמו שעשינו באירופה. זה תואר שמאוד חשוב למועדון וכשאתה מנצח אתה מגיע עם ביטחון למשחקים הבאים".
ליאור רפאלוב הוסיף: "בית"ר הוא מועדון גדול בכדורגל הישראלי ותמיד יש מאבקים מולו, בטח כשיש תואר על הפרק. אלוף האלופים זה משחק מרתק ובית"ר תגיע עם המון אנרגיות, אבל אנחנו צריכים שהבית שלנו יהיה מבצר, שאף קבוצה לא תגיע לפה ותאמין שהיא יכולה לעשות משהו".
3 צפייה בגלריה
חזיזה חוגג
חזיזה חוגג
צפויים לשוב להרכב. חזיזה ופיירו
(צילום: עוז מועלם)

צ'אלובה הבטיח למכבי חיפה: תשובה עד תחילת השבוע

נת'ניאל צ'אלובה, הרכש המיועד של מכבי חיפה, עזב את ישראל, אך בשורות האלופה אופטימיים מאוד לגבי צירופו של מי שיכול להתהדר בהופעה במדי נבחרת אנגליה.
צ'אלובה, שצפה בירוקים ב-1:2 המרון ספרטנס המלטזית במוקדמות הצ'מפיונס בסמי עופר, התרשם מאוד מהאצטדיון, הקהל ומהמתקנים. השחקן מחזיק במספר הצעות נוספות מאירופה והמריא על מנת לקבל החלטה עם בני משפחתו.
3 צפייה בגלריה
נת'ניאל צ'אלובה
נת'ניאל צ'אלובה
יגיע לסמי עופר? צ'אלובה
(צילום: Paul Harding/Getty Images)
צ'אלובה הבטיח לירוקים תשובה סופית עד לתחילת השבוע הבא. במידה והשחקן יסכים לחתום בשורות הירוקים, הוא צפוי להרוויח קרוב מאוד לחוזהו של דיא סבע - סביב 600-500 אלף אירו לעונה בחוזה לשנתיים.
צ'אלובה הוא שם מאוד מעניין ונוצץ במיוחד: הוא גדל במחלקת הנוער של צ'לסי ואף ערך במדי הקבוצה הבוגרת שלה 15 הופעות. בעבר שיחק גם במדי ווטפורד, נאפולי, רדינג, מידלסברו, נוטינגהאם פורסט וברנלי. אשתקד ערך 13 הופעות במדי ווסט ברומיץ' מאז שהגיע אליה בינואר מפולהאם.
פורסם לראשונה: 06:45, 20.07.23