בכר: חשוב להיות מוכנים, הקהל שלנו הוא כח
(בכר: חשוב להיות מוכנים, הקהל שלנו הוא כח)
מכבי חיפה תארח הערב (ראשון, 20:30) את הפועל ת"א, וברק בכר וחניכיו מחכים בקוצר רוח לשריקת הסיום ולפגרת המונדיאל בת כחודש ימים שלאחר מכן. הקבוצה של בכר תשחק הערב את משחקה ה-26 העונה בכל המסגרות - בתקופה של חודשיים וחצי בלבד.
לשמחתה של מכבי חיפה, העומס הגדול, שהתבטא גם בפציעות, לא השפיע על התוצאות בליגה והירוקים יכולים לסיים את הסיבוב ביתרון של ארבע נקודות על פני מכבי ת"א מהמקום השני. העובדה שהקבוצה של ולדימיר איביץ' השיגה אתמול ניצחון דרמטי על הפועל חיפה בזכות שער בדקה ה-98 ג'ורג'ה יובאנוביץ', לא מלחיצה את הירוקים. "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, לא על מה עושות היריבות שלנו בצמרת", אמר שחקן בקבוצה. "מבחינתנו אנחנו צריכים לבוא לעשות את העבודה ולנצח נקודה".
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
יכולים לצאת לפגרה ביתרון של ארבע נקודות בפסגה. שחקני מכבי חיפה חוגגים בדרבי
(צילום: גיל נחושתן)
בכר הפתיע כשהעלה בהרכב שלו את דין דוד וניקיטה רוקאביצה, כשפיירו על הספסל. בקישור האחורי בכר ממשיך עם נטע לביא שנמצא בכושר מצוין, כאשר לידו יש את עלי מוחמד. דילן בטובינסיקה, שהחלים לחלוטין מהמתיחה בקרסול, נמצא על הספסל.
הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, עבדולאי סק, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, ניקיטה רוקאביצה.
הרכב הפועל ת"א: סטפן מרינוביץ’, בן ביטון, אנטואן קונטה, אדי גוטליב, אבו דוסו, יהב גורפינקל, דן איינבינדר, דוד קלטינס, גודפריד רומארטו, שביט מזל, אלן אוז’בולט.
3 צפייה בגלריה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
דילן בטובינסיקה שחקן מכבי חיפה
יחזור להרכב? בטובינסיקה
(צילום: AFP)
27 אלף אוהדים בירוק יגיעו הערב לסמי עופר, וזאת לאחר שערעור הקבוצה התקבל התקבל והיציע הצפוני יפתח. מנגד, 3,000 אוהדי הפועל ת"א רכשו את הכרטיסים שהוקצו להם וצפויה אווירה נהדרת בסמי עופר. שחקני חיפה יצאו לפגרה של כשבועיים ולאחר מכן יצאו למחנה אימונים כשבוע ימים, ככל הנראה ביוון. הקבוצה גם תקיים שלושה משחקי אימון.

הפועל ת"א מחפשת קונה

"אני ואלי טביב ישבנו לשתות קפה", סיפר הבוקר אחד מבעלי הפועל ת"א, שרון ניסנוב. "דיברנו על הרבה דברים, אין קשר להפועל ת"א. מקפה עשו שטביב מתעניין בהפועל ת"א. הוא בכלל לא מתעניין בה, אין שום מגעים ואין כלום, גם לא יהיה".
"הפכו את הקפה שלי עם ניסנוב להתעניינות שלי בהפועל ת"א. אין שום דבר. לא רק שאין מגעים, גם אין לי שום כוונה לחזור בכלל", אמר טביב בשיחות סגורות שלו בסוף השבוע האחרון. בהפועל מנסים למנף את המגעים עם שני גופים בינלאומיים, אמריקני ובריטי, בניסיון למכור את הקבוצה לקראת העונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
"אין לי כוונה לחזור". טביב
"אין לי כוונה לחזור". טביב
"אין לי כוונה לחזור". טביב
(צילום: עוז מועלם)
בהפועל מתרכזים עתה במשחק האחרון לפני הפגרה, הערב אצל האלופה מכבי חיפה. "קצב צבירת הנקודות שלנו טוב יותר במשחקים האחרונים", אמר המאמן סלובדן דראפיץ', שמתקשה למצוא היררכיה והרכב לקראת המשחק. "השינויים נובעים מכך שיש הרבה משחקים וצריכים לבדוק עייפות. נגד מכבי חיפה כל טעות יכולה להוביל לענישה".
מי זו קטאר ולמה היא בכלל צריכה את זה? | "מונדיאל במדבר" - האזינו לפרק השלישי
פורסם לראשונה: 16:55, 13.11.22