האוהד אלון נמרודי פונה לחולדאי

אוהדי בני יהודה יוצאים למאבק נגד עיריית תל אביב והעומד בראשה רון חולדאי. האוהדים טוענים שהעירייה לא מאפשרת לקבוצתם לארח בשכונת התקווה.
במסגרת המאבק מבקשים האוהדים שמשחקי הבית של הקבוצה יתקיימו במגרש בשכונת התקווה, כפי שהיה בעבר עד שנת 2004, ולא באצטדיון בלומפילד בו משחקות מכבי והפועל תל אביב. למאבק כבר גויסו אמנים כמו מרגלית צנעני, ניסים גרמה, אייל חזה (האחיין של עופרה חזה ז"ל), ובימים אלה נמשכות הפניות ליוצרים המזוהים עם המועדון.
2 צפייה בגלריה
בני יהודה
בני יהודה
האוהדים דרשו כבר בעבר לחזור לשכונת התקווה
(צילום: יאיר שגיא)
במסגרת המאבק עודכנו ראשי המועדון על הכוונה. לטענת האוהדים הובהר להם שבשלב זה למועדון עצמו לא יהיה חלק במאבק.
בשלב הראשון הופק סרטון על ידי אוהד בני יהודה , אלון נמרודי (11), בנה של מובילת המחאה מירב נמרודי (מורה ורכזת פדגוגית במקצועה) בו הועברה פנייה אישית לחולדאי.
2 צפייה בגלריה
האוהדים השכונת התקווה אחרי זכייה בגביע
האוהדים השכונת התקווה אחרי זכייה בגביע
האוהדים השכונת התקווה אחרי זכייה בגביע
(צילום: אורן אהרוני)
מירב נמרודי אמרה: "המעבר לבלומפילד הוא לא לאופי שלנו ולא מתאים לנו. תושבי השכונה צריכים את הבית שלהם, נקודה. בעבר היה ניסיון להחזיר את הקבוצה לארח בו משחקים, אך הוא לא נענה בגלל טענה שהוא לא עומד בתקן. אוהדים פשוט הפסיקו להגיע וזה כואב, כי הקבוצה הזאת גוססת ומאבדת עוד ועוד את הזהות שלה עם המועדון. המועדון הזה הוא בית והמגרש בשכונה הוא לב ליבו של המועדון, בניגוד לבלומפילד שהוא לא ביתנו. כשאוהדי בני יהודה מגיעים לעודד שם זה בטל בשישים. לא נשתוק עד שהמועדון לא יחזור לארח בשכונה".
בנוגע לשיתוף פעולה עם המועדון בנושא הוסיפה נמרודי: "המועדון עודכן ולא מעורב. דיברנו עם הדובר ועידכנו אותו. מבחינת המועדון בשלב זה לא יהיה שיתוף פעולה".
תגובת עיריית תל אביב-יפו: "ההחלטה על מיקום המשחקים בליגת העל אינה של העירייה, אלא של מינהלת הליגות אשר מבחינת הקריטריונים שקבעה, האצטדיון בשכונת התקווה אינו מאושר. נזכיר כי העירייה שיפצה ושדרגה את האצטדיון העירוני בלומפילד בסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור כל הקבוצות התל אביביות המקצועניות בעיר, בהן גם קבוצת בני יהודה. אנו מצפים כי בדומה לשתי הקבוצות האחרות, גם בני יהודה תקיים את משחקיה בבלומפילד".
פורסם לראשונה: 12:27, 24.06.20