עם סיום פגרת הקורונה הכפויה, תארח מחר (ראשון, 20:30) בני יהודה את מ.ס אשדוד בבלומפילד, במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. ניר ברקוביץ' יערוך הופעת בכורה על הקווים, וזו תהיה גם הופעותו הראשונה כמאמן בליגת העל. "כמובן שיש התרגשות גדולה, אבל אם לא הייתי מתרגש כנראה שהייתי מחליף מקצוע", אמר המאמן החדש של בני יהודה. "ברק אברמוב נתן לי הזדמנות גדולה ואני מתכוון לעשות הכל בשביל להחזיר לו על כך. אני לא יכול לחכות כבר לשריקת הפתיחה".
ברקוביץ' התייחס ליריבה האשדודית: "אני חושב שכל משחק בליגה הזו הוא אתגר. אבל אני אדם שחי מאתגרים. כמו כן, ממה שהספקתי להכיר את השחקנים שלי, אתגרים מניעים ומחזקים גם אותם. אני בטוח שיהיה משחק בין שתי קבוצות טובות שירצו לנצח את המשחק. בסופו של דבר, הקבוצה שתהיה נחושה יותר, תחזור הביתה עם שלוש הנקודות".
2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
בכורה בליגת העל. ניר ברקוביץ'
(צילום: בני יהודה)
בצד המקצועי, מוחמד גדיר צפוי לפתוח בהרכב לראשונה, ויחד איתו יעלה בהתקפה ניב זריהן ששב לכשירות מלאה. תאמבי סגס תורגל באימונם כבלם וצפוי לתפוס את מקומו של אליסון דוס סנטוס הפצוע. פאדי נג’אר ומישל ראנז’ל הברזילאי צפויים להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה. אמיר רוסתום הפצוע, ופדרו קמפוס שרק שב לאימונים ייעדרו.
בשכונת התקווה עדיין מחפשים חלוץ שיתפוס את מקומו של דור ג'אן שעזב לליגה הפורטוגלית. בנוסף, הפציעה של דוס סנטוס הובילה את ראשי המועדון לחפש בלם שיתפוס את מקומו והכתומים פנו לאור זהבי, בלמה של בית"ר ירושלים ששוחרר מהמועדון.
2 צפייה בגלריה
בני יהודה חוגגת
בני יהודה חוגגת
עדיין מחפשים בלם וחלוץ
(צילום: אורן אהרוני)
"למען האמת, ההכנות הן רגילות מבחינתי. השחקנים מרוכזים לקראת המשימה שמחכה לנו מחר ואני מאמין שנדע גם להביא את המוכנות הזאת למשחק", סיכם ברקוביץ'. "אני מאמין בכל אחד מהשחקנים שבסגל ומבחינתי אנחנו מגיעים לכל משחק בשביל לנצח".