לאחר שנה וחצי של דיונים, בהפועל ת"א קיבלו הערב (שני) הודעה מה-CAS - בנוגע לתשעת הערעורים מול התביעות של השחקנים הזרים כנגד המועדון - כי כל הערעורים התקבלו וכל הסנקציות על המועדון בעניין אותם חובות בוטלו.
כזכור, המועדון התמודד בשנים האחרונות עם קשיים שהעיבו על ההחלטות שהתקבלו בעניינה. פיפ"א תצטרך כעת להחליט אם ברצונה לחדש את ההליכים כנגד הקבוצה, אם בכלל.
2 צפייה בגלריה
סולובדן דראפיץ' מיכאל זנדברג ניר דוידוביץ'
סולובדן דראפיץ' מיכאל זנדברג ניר דוידוביץ'
בשורה טובה למועדון. דראפיץ', זנדברג ודבידוביץ'
(צילום: עוז מועלם )
יש לציין כי במידה וההחלטה היא סופית, זה עשוי להשפיע לטובה על רוכשים פוטנציאליים של המועדון, שעד עתה חששו מתיבת הפנדורה של התביעות בפיפ"א.
את המועדון יצגו במסגרת כל ההליך המשפטי עורכי הדין יוסי גייר ועומרי אפלבאום ממשרד עו"ד גורניצקי.

מכבי חיפה מערערת על עונש סגירת היציע הצפוני

מכבי חיפה הגישה היום ערעור על עונש סגירת היציע הצפוני מול הפועל תל אביב. הקבוצה, באמצעות עורך הדין עופר בן אסא ממשרד עמר רייטר זאן שוכטוביץ ושות', הגישה ערעור לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בגין עונש של סגירת היציע והקנס על סך 35 אלף שקלים על זריקת חמישה חפצים וכדור לשדה המשחק.
מכבי חיפה תדרוש לבטל את עונש סגירת היציע, שהינו עונש קולקטיבי כנגד 8000 אוהדים בעלי מנויים, המסב נזק כספי גדול למועדון.
2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי חיפה
אוהדי מכבי חיפה
עונש קולקטיבי כנגד 8000 אוהדים בעלי מנויים. אוהדי מכבי חיפה
(צילום: עוז מועלם)
כמו כן בדרישת המועדון להפריד בין היציע העליון (שנסגר אף הוא למרות שיש הפרדה ברורה בין היציעים, מחיר שונה ובשנתיים החולפות לא נרשם שום אירוע מיציע זה) ליציע התחתון.
בערעור נכתב: "שגה בית הדין קמא בשיקול דעתו כאשר הטיל על המערערת עונש כה חמור של סגירת יציע תוך התעלמות מפעולותיה האקטיביות למיגור התפרעות האוהדים. כל מפירי הסדר נתפסו 6 במספר (100% הצלחה), נפתח הליך פלילי, נשללה הזכות לרכישת מנוי/כרטיס והם ייתבעו אזרחית".
"אין כל ספק כי הנסיבות שפורטו לעיל בשילוב עם העובדה כי לא נגרם נזק לאדם או לרכוש; המשחק לא נעצר או עוכב והאישומים לא הוגשו בנסיבות חריגות אינן מצדיקות סטייה מעונשי החובה, צריך לזכור שהמועדון מבצע פעולות אקטיביות למיגור השלכת חפצים ואשר אינן מבוצעות על ידי קבוצות אחרות".
"זאת, ההחלטה מהווה סטייה קיצונית וחריגה בלתי מובנת מהעונשים שניתנו למערערת ולקבוצות אחרות בגין עבירות דומות עד כה. מדובר בסטייה המנוגדת לציפיות הסבירות של המועדון, סטייה המערערת את אחידות העונשים והשוויון בין הקבוצות".