צפו: אימון נבחרת ישראל
(באדיבות one)
נבחרת ישראל תשחק הערב (שישי, 21:45) מול נבחרת בלארוס במסגרת המחזור השלישי של בית ו' במוקדמות יורו 2024. שחקניו של אלון חזן מגיעים למשחק החוץ, הנערך בהונגריה בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, כשהם במקום החמישי ועם נקודה אחת בלבד אחרי שני משחקים, ויודעים כי כל תוצאה מלבד ניצחון על בלארוס החלשה תקטין משמעותית את הסיכויים לעלייה ראשונה אי פעם לאליפות אירופה.
מאמן הנבחרת אלון, חזן שתירגל במהלך השבוע הרכבים שונים, שומר את ההרכב בסוד ורק היום באסיפה שלפני המשחק צפוי לספר לשחקנים מי פותח. מספר שחקנים שמקומם בהרכב מסתמן כמובטח הם דור פרץ, מוחמד אבו פאני, אלי דסה, רז שלמה ושון גולדברג. עם זאת, גבי קניקובסקי, דין דוד ושגיב יחזקאל תורגלו לפרקים בהרכב, כך שנראה כי חזן עשוי להפתיע.
1 צפייה בגלריה
אלון חזן שווייץ ישראל
אלון חזן שווייץ ישראל
עשוי להפתיע. חזן
(צילום: REUTERS/Denis Balibouse)
"כל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותנו ואנחנו לא רוצים לאבד סיכוי בשלב כזה של הטורניר", אמר אחד השחקנים. "אנחנו צריכים להגיע ולהציג את הכדורגל שאנחנו יודעים לשחק, הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה טובה למשחק והכל תלוי בנו".
ביום שני תארח ישראל את אנדורה באצטדיון טדי למשחק במסגרת המחזור הרביעי של המוקדמות, ובהתאחדות נמצאים בדריכות שיא בעקבות האיומים של אוהדי בית"ר ירושלים. אמש התקיים דיון בנוכחות השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שר הספורט מיקי זוהר, נציגי המשטרה, ההתאחדות ובית"ר ירושלים - והוחלט כי המשטרה תיקח אחריות על האירוע ותנהל אותו בעצמה, בניגוד לאירועי ספורט רבים שהאחריות היא על חברת אבטחה פרטית. מכירת הכרטיסים למשחק שהופסקה בעקבות רכישה מסיבית מאז פרסום פסק הדין של בית"ר צפויה להתחדש רק ביום ראשון.