סופית - משחק ההשלמה בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים יתקיים ביום שלישי הבא בטדי ב-19:30. הירוקים היו אמורים לארח את המשחק, אך שתי הקבוצות הסכימו ביניהן על החלפת הביתיות ובמינהלת הליגות אישרו זאת היום (שני). הסיבה להחלפת הביתיות היא ההגבלות של פיקוד העורף שלא מאפשרות הכנסת קהל לאצטדיון הביתי של החיפאים, סמי עופר.
בתוך כך, מכבי חיפה מאיצה את ההכנות למשחק העונה הראשון מול מכבי ת"א בשבת הקרובה שייערך גם הוא בטדי בעקבות הרצון של הצהובים לשחק ללא הגבלות, מאחר שהגבלות פיקוד העורף תקפות גם בבלומפילד.
1 צפייה בגלריה
עלי מוחמד מול עדי יונה
עלי מוחמד מול עדי יונה
ייפגשו בטדי. עלי מוחמד מול עדי יונה
(צילום: אלכס קולומויסקי)
מה שמעסיק את הירוקים מאז הלילה זה דולב חזיזה, שנפצע אתמול במשחק הנבחרת נגד איטליה, אך נכון לעכשיו נראה שלא מדובר בפציעה קשה במיוחד. בחיפה שוחחו עם חזיזה והבינו שהוא בסדר ובקרבתו של הכוכב אמרו: "דולב נפצע אבל הוא בסדר. הוא לא יוותר על משחק מול מכבי ת"א, זה לא יקרה. הוא ישחק גם אם זה אומר שהוא יעלה עם זריקה".
ברק בכר צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את בני סכנין במחזור האחרון בליגת העל. המשמעות היא שמתיאס נוהאל ימשיך על הספסל, קסנדר סברינה ימשיך לקבל קרדיט באגף וחזיזה בצד השני כאשר דין דוד יפתח בחוד.
החזרה לעניינים של שון גולדברג ועבדולאי סק גורמת לכאב ראש גדול מאוד לבכר, מאחר שפדראו ואולכסנדר סירוטה פתחו את העונה נהדר ונראה כי המאמן מעדיף לא לבצע שינויים. למרות שלירוקים אין אפשרות להביא קהל למשחק העונה, זכר לעונש שספגה הקבוצה בעונה החולפת, אוהדים לא מעטים של הירוקים מנסים לרכוש מאוהדי מכבי ת"א כרטיסים דרך המנוי בסכומים גבוהים במיוחד.