מנהל קבוצת הבעלות של הפועל ת"א דיוויד מינצברג שלח הבוקר (ראשון) מייל לנציגים של אדמונד ספרא, בו בישר להם כי הוא מוכן להיכנס למשא ומתן על מכירת הקבוצה. כעת צפוי ספרא לשלוח למינצברג מסמך עם התנאים לניהול המשא ומתן, ואם האחרון יסיכים ויחתום עליהם, תקבע פגישה. כזכור, המיליארדר היהודי הגיש הצעה לרכישת 100 אחוז מהמועדון, כפי שנחשף לראשונה ב-ynet.
מינצברג לא עירב את שותפיו בנוגע להצעה שהגיעה במייל כבר בשבוע שעבר, למרות שגם הם קיבלו אותה, עד אשר שמו של ספרא, בן לאחת המשפחות היהודיות העשירות בעולם, נחשף אתמול (ראשון). בעקבות חשיפת שמו, בדירקטוריון הקבוצה קיימו אמש שיחות וישנה הסכמה עקרונית להעברת הבעלות, אולם הדרך לכך עוד ארוכה.
2 צפייה בגלריה
אדמונד ספרא ואישתו
אדמונד ספרא ואישתו
הבעלים הבא של הפועל ת"א? ספרא
(צילום: Patrick McMullan / Getty Images)
אבוקסיס: ״לא דיברו איתי, כרגע אני פה״
(באדיבות one)
ספרא הבהיר לפרקליט שלו עו"ד רועי רוזן כי ההצעה שהגיש בשבוע שעבר - לשלם את כל החובות של המועדון ולהחזיר את ההשקעה של קבוצת מינצברג העונה - היא סופית, והוא לא יהיה מוכן לשלם לקבוצת הבעלות פיצוי על השנה שלהם במועדון, בטענה כי הקבוצה לא שודרגה העונה, אלא הלכה לאחור ונמצאת בסכנת ירידת ליגה.
ספרא לא מוכן להיות חלק מקבוצת המשקיעים, אותה מנהל מינצברג, אלא רוצה להיות הבעלים היחיד וכבר הכין תוכנית תלת שנתית למועדון. למרות שהוא קבע למינצברג אולטימטום לתשובה עד שעות הבוקר המאוחרות של היום, נראה כי ההתפתחויות האחרונות הובילו לריכוך בנושא. גם אוהדי הקבוצה הפעילו לחצים על מינצברג ויתר המשקיעים הבכירים, כך שנראה שלא תהיה להם ברירה אלא למכור.
2 צפייה בגלריה
דיוויד מינצברג
דיוויד מינצברג
האוהדים לוחצים עליו למכור. מינצברג
(צילום: עוז מועלם)
ספרא הוא המייסד והנשיא של החברה האמריקאית EMS Capital LP, שעוסקת בהשקעות נדל"ן ותחומים נוספים. ספרא נשוי למריאל, בתו של המיליארדר הלבנוני-יהודי דייויד נחמד - אספן אמנות המתגורר במונאקו, אשר הונו מוערך ב-2.3 מיליארד דולר.
פורסם לראשונה: 09:19, 22.04.24