אחרי שפגשה ביום חמישי האחרון את לאסק לינץ (1:1) בליגה האזורית, מכבי תעלה על הדשא שוב ביום ראשון (20:15). הצהובים יארחו את הפועל ירושלים במסגרת המחזור החמישי והערב המאמן פטריק ואן לוון התייחס למשימה שמחכה לשחקניו.
"ידענו מראש על הלו"ז, אנחנו שמחים שהמשחק הזה מגיע", אמר ואן לוון. "אנחנו ממשיכים ברצף המשחקים לפני פגרת הנבחרות ואנחנו מוכנים לכך".
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
"אנחנו יודעים למה לצפות". פטריק ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה הקרובה הוסיף: "שיחקנו נגדם בגביע הטוטו, כך שיש לנו קצת ניסיון מולם השנה. אנחנו יודעים למה לצפות. במשחק ההוא שיחקנו עם קבוצה צעירה במשחק גביע הטוטו, כך שזה יהיה שונה. אני חושב שמכבי צריכה לנצח בכל משחק בליגה וזה מה שאנחנו מכוונים אליו".
על מצב הסגל: "כולם פחות או יותר כשירים. אצטרך לקחת החלטות אחרי האימון מי יהיה בסגל ומה הדבר החכם ביותר עבורנו לעשות בקשר לשחקנים שחוזרים מפציעות. אלה דברים שנצטרך לשקול לאחר האימון".
"זה המצב כשיש מפעל אירופי, אבל הסגל פה מותאם לזה ואנחנו מוכנים", אמר מתן חוזז בהתייחסות ללו"ז הצפוף. "היה סיום מעניין מול לינץ, אנחנו השחקנים גם האמנו שאפשר לכבוש שער ניצחון. היה משחק שקול ותוצאה סבירה אפשר לומר במשחק חוץ לא קל. היה מאוד מרגש לראות את האוהדים ביום חמישי, זה שימח אותנו, דירבן אותנו, הכניס לנו אנרגיות טובות ואנחנו מצפים שהם גם יגיעו ביום ראשון. אנחנו נעשה הכל כדי לשמח אותם וניתן את הכל כדי שייצאו מרוצים".
2 צפייה בגלריה
מתן חוזז וסטיפה פריצה חוגגים
מתן חוזז וסטיפה פריצה חוגגים
"לזיו (אריה) יש חלק גדול בהתפתחות שלי כשחקן". חוזז
(צילום: אורן אהרוני)
על ההיכרות עם מאמן הפועל ירושלים זיו אריה: "כן, זיו אימן אותי ארבע שנים ויש לו חלק גדול בהתפתחות שלי כשחקן, אני בטוח שיהיה משחק לא קל מול קבוצה שעומדת טוב טקטית אבל אני חושב שאנחנו צריכים לנצח ונעשה הכל כדי לנצח. המשחק הקודם מולם לא היה קל, זו יריבה קשה וראינו שקשה להבקיע מולם. אנחנו נעשה את הכי טוב שלנו כדי לנצח".
על התחרות בסגל: "כמו בכל שנה יש תחרות, זה לא משהו שחדש לנו, בכל שנה במכבי יש תחרות על הסגל וההרכב, כל שחקן צריך לשמור על עצמו ולהיות מוכן בכל רגע, ומתי שהוא ישחק להיות שם ולעשות משהו שישפיע. כל אחד צריך לעשות את הכי טוב שלו".