מכבי ת"א ביצעה בימים האחרונים מהלך ראשון כהכנה לקראת העונה הבאה, כשפנתה לאייל גולסה על מנת לפתוח במגעים להארכת חוזהו.
גולסה מסיים את חוזהו באלופה, ולמרות שהוא אחד מהמצטיינים העונה, הוא יצטרך להתפשר בדרישות הכספיות שלו. גולסה מרוויח כ-280 אלף דולר, אחת המשכורות הנמוכות במכבי העונה ונציגיו דיברו על שדרוג שכרו באופן משמעותי. רק שמשבר הקורונה עלול לטרפד זאת. במידה ששכרו לא ישודרג, הוא יבחן הצעות מחו"ל, כשגם הועברו לאחרונה מסרים מצידה של מכבי חיפה שמעוניינת בו.
2 צפייה בגלריה
אייל גולסה
אייל גולסה
גם מכבי חיפה מעוניינת. אייל גולסה
(צילום: אורן אהרוני)

ייני נגד סגנון המשחק של בית"ר: "סגרו את המשחק"

"ציפינו שבית"ר ירושלים יבואו בטירוף, הם סגרו את המשחק ולכן היה לנו קשה להגיע למצבים", ביקר קפטן הצהובים, שרן ייני את סגנון המשחק של היריבה אתמול בטדי במשחק שהסתיים בתיקו מאופס. "ועדיין אנחנו צריכים למצוא פתרונות לגבי הגעה למצבים".
דן גלזר אינו נכלל בסגל אמש על מנת לא לסכן אותו בשל רגישות בשריר הירך האחורי שלו. גם איתן טיבי, שרק קם מהשבעה על מות אביו, טרם חזר. מכבי תחזור לשחק בשני הבא נגד הפועל באר-שבע, והמטרה להכשיר את גלזר, כשגם מתן חוזז מתח שריר ברגלו ועשוי להיעדר.
2 צפייה בגלריה
פלומן מעל ייני
פלומן מעל ייני
פלומן מעל ייני
(צילום: עוז מועלם)
אחרי שניצחו את שני המשחקים הראשונים בפלייאוף העליון, הצהובים הציגו אמש משחק חלש נגד בית"ר, אבל שוב לא ספגו, במשחק ה-24 מבין ה-29 העונה. "ידענו שבית"ר מגיעה אחרי שתי תוצאות לא טובות מפתיחת הפלייאוף. במחצית הראשונה הם היו טובים מאיתנו ובעטו לקורה, במחצית השנייה בעיקר משחק הגנתי טוב של שתי הקבוצות. זה היה משחק שלישי שלנו בשמונה ימים, ועדיין אני לא שבע רצון כי הגענו לנצח, אבל עכשיו הכי חשוב להתאושש", אמר ייני.
הקפטן סיכם: "לא היה משחק גדול שלנו, חבל מאוד כי רצינו לנצח. אז אמנם לא ספגנו, אבל זה לא מספיק עבורנו. חשוב שעושים דברים טוב מבחינה הגנתית ושוברים שיאים אבל מה שחשוב זה התכלס, להיות דומיננטיים בכל משחק, להבקיע ולנצח. כיף לחזור, נעדרתי יותר מדי זמן ואני נהנה מהכדורגל. רוצה לשחק עוד כמה שנים".