מאז ה 2:3 על מכבי חיפה, הפועל כפ"ס לא ניצחה בשבעה משחקים רצופים. ה-1:1 אתמול (חמישי) מול בית"ר ירושלים יכול למנף את הקבוצה למעלה. נכון שהירוקים נשארו מתחת לקו האדום, אבל קיימת אופטימיות שזה לא לאורך זמן.
השחקנים קיבלו מחמאות לפחות על ההשקעה במגרש. לבן רייכרט היה משחק טוב, ומייקל אומו זכה לברכות על שערו הראשון ונראה מאושר. אבל יותר מכולם היה השוער מתן זלמנוביץ', שבשניות האחרונות של תוספת הזמן רשם שתי הצלות ענקיות מול ירדן שועה ועידן ורד, ומנע הפסד כואב.
1 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא
הפועל כפר סבא
שחקני כפ"ס חוגגים
(צילום: אורן אהרוני)
אומו התייחס לשער הראשון בישראל ולנקודה שהשיגה קבוצתו: "שמח שכבשתי. ידענו שיהיה קשה. כל משחק הוא חשוב, והסיטואציה שבה הקבוצה נמצאת היא לא פשוטה. שיחקנו מול יריב עיקש ואנחנו די מרוצים מהתיקו. אישית אני עובד קשה כדי להשתפר, זה תהליך. רציתי לתת הכל למען הקבוצה אבל לא היה לי קל. לאט לאט אני לומד את הליגה שהיא שונה מזו שבשבדיה. כאן המשחק יותר קשוח, יותר אגרסיבי ויש יותר לחץ. הליגה הישראלית יותר מקצוענית, אני חדש פה ולוקח לי זמן ללמוד אותה".
ובנושא המאמן. כידוע לרביד גזל אין תעודת פרו, כך שלכל היותר יש לו רק חודש לעמוד על הקווים. לבעלים יצחק שום יש שתי אופציות: למצוא מאמן בכיר, או איש מקצוע שיש לו תעודה שיעבוד יחד עם גזל.