מכבי תל אביב יכולה להוסיף מחר (שבת, 20:30) לארון הגביעים שלה תואר ראשון לעונת 2020/21 כשתפגוש בגמר גביע הטוטו את העולה החדשה בני סכנין. אך נראה שהצהובים מוכנים לוותר על המשחק הזה וזכייה אפשרית בתואר רק כדי לעבור סיבוב נוסף באירופה.
ביום רביעי מכבי תפגוש את סודובה, אותה היא מכירה מצוין וכבר הודחה על ידה בעונה שעברה במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, ובמועדון מעדיפים לתת לשחקנים הבכירים מנוחה לקראת המשחק. זו הסיבה שהסגל של יורגוס דוניס יהיה חסר מאוד מול סכנין - מלבד אדוארדו גררו, כל השחקנים שפתחו בהרכב מול FC ריגה לפני יומיים, לא ייסעו למשחק.
2 צפייה בגלריה
דוניס מדבר עם השחקנים באימון
דוניס מדבר עם השחקנים באימון
גביע הטוטו לא מעניין את מכבי ת"א
(צילום: אורן אהרוני)
מי שכן יעמדו לרשותו של המאמן היווני הם בן ביטון, דן ביטון, איתי שכטר וטל בן חיים, שהיו על הספסל במשחק מול האלופה הלטבית. מלבדם, גם מתןן חוזז, רוסלן ברסקי, עדן קארצב, שחר פיבן וכמובן אורוש ניקוליץ' פצועים וייעדרו.
סיבה נוספת לסגל החסר היא החשש שמישהו משחקני סכנין ידביק את האלופה הישראלית בקורונה, או לחילופין נדבק בקורונה ויחייב את שחקניה הבכירים בבידוד. עד כה ידוע על שניים משחקני הקבוצה שנדבקו, איקוום אוטין ומארון גנטוס. לכן עדיין לא ברור האם דוניס בעצמו יעמוד על הקווים מאחר שבמועדון חוששים מכך שהוא יחויב בבידוד ויחמיץ את המפגש במוקדמות ליגת האלופות.
בינתיים במינהלת הליגה בוחנים עם איזה סגל תגיע מכבי לגמר, אך גורם במועדון כבר הספיק להגיב לכך ואמר: "במקום להתעסק בסגל שלנו, עדיף שיבדקו כמה חולי קורונה יש בסכנין".

עומר אצילי טס לקפריסין

אחרי שקיבל הצעה מאפואל ניקוסיה, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet. עומר אצילי טס הבוקר לקפריסין כדי להשלים את מעברו לסגנית אלופת קפריסין.
הקשר אמור לחתום לשנתיים אחרי שיעבור בדיקות רפואיות במועדון. הצדדים כבר סיכמו על חוזה לשנתיים כאשר מכבי תל אביב עדיין משלמת את שכרו לעונה זו (כחצי מיליון דולר). העונה בקפריסין נפתחת מחר ואפואל הציבה בפני אצילי אולטימטום לחתום עד פתיחת הליגה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
עומר אצילי
(צילום: עוז מועלם)
הבחירה באפואל הגיעה משתי סיבות עיקריות: הקרבה ארצה והעובדה כי ישראלי אחר, בן שהר, כבר משחק בקבוצה, דבר שעשוי להקל עליו את ההתאקלמות. אצילי עצמו העדיף להישאר בארץ, אך בית"ר ירושלים החליטה בסופו של דבר לא להחתימו.
פורסם לראשונה: 08:38, 21.08.20