"לסיים סיבוב ככה, יחד עם קמפיין אירופי ארוך, עם 20 נקודות בקופה, סביר לחלוטין", כך אמרו בהפועל באר-שבע אתמול לאחר הניצחון 0:2 באיצטדיון בלומפילד על בני יהודה. במידה שמ.ס אשדוד תפסיד לבית"ר ירושלים, באר שבע תסיים את הסיבוב במקום הרביעי, אותו מקום בו סיימה בעונה שעברה.
בקבוצה מקווים שבסיבוב השני, ללא העומס של משחקים באירופה, תעשה הקבוצה סיבוב טוב יותר והמטרה היא בסיום העונה להגיע לאחד המקומות שמובילים לאירופה. אוהדי הקבוצה מפנטזים על כך שהקבוצה תצרף את חאתם אלחמיד ודור מיכה, אך במועדון טוענים שהסיכויים שהם יגיעו לבירת הנגב העונה נמוכים מאוד והמועדון יסתפקו ברכש צנוע יותר.
2 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה. כנראה לא ילבש אדום
(צילום: עוז מועלם)
כובש שער היתרון של באר שבע, מריאנו בריירו, הוא ללא ספק הרכש הזר המוצלח ביותר העונה. בריירו הגיע כסוג של נספח בעסקאת הבאתו של מרסלו מלי, קשר ארגנטינאי שנחשב למוכר הרבה יותר במולדתו מאשר בריירו. מלי, שרק לאחרונה תפס מקום של קבע בהרכב, עדיין לא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו.
גם הזר השלישי שהגיע הקיץ מדרום אמריקה, החלוץ הקולומביאני ג'ונתן אגודאלו, לא נחשב עד עתה להצלחה גדולה. בתחילת הקיץ הוא דווקא הרשים בקמפיין האירופי, אך בליגה טרם כבש ומאז שנפצע הוא מתקשה לחזור להרכב. בריירו מנגד הוא באנקר בהרכב של יוסי אבוקסיס, והוא אף עשוי לקבל אזרחות ישראלית מה שיעלה משמעותית את ערכו במועדון. האדומים ככל הנראה ירכשו אותו בתום העונה, לעומת חברו מלי שלא ברור אם ימשיך.
2 צפייה בגלריה
בריירו חוגג
בריירו חוגג
בבאר שבע מרוצים מאוד מבריירו
(צילום: עוז מועלם)
לאחר שג'ונתן אגודאלו, אלטון אקולטסה, מיגל ויטור ומרואן קבהא החלימו מפציעות בשרירים, אתמול הגיע תורו של סינטיהו סלליך להיפצע בירך. במועדון מקווים שלא מדובר בקרע חמור, אך ההערכה שבכל מקרה יחמיץ סלליך את המשחקים נגד מכבי נתניה בשבת ומול מכבי חיפה ביום שלישי.
העבודות בטוטו-טרנר ממשיכות להתקדם, והפועל באר שבע עשויה לארח את מכבי תל אביב באצטדיון ב-16 בינואר. המועדון כבר שלח מכתב להתאחדות ובו הצהרה שהמשחק אמור להיערך באיצטדיון בבירת הנגב, בכפוף לאישורים הנדרשים.
עיריית באר-שבע כבר החלה בהליך רישוי מחודש לאיצטדיון מול המשטרה ומשרד הכלכלה. מספר ימים לפני המשחק, יגיעו גם אנשי ההתאחדות לכדורגל כדי לאשר סופית את חזרת האיצטדיון לפעילות. מדובר כמובן בפעילות חלקית שמתאפשרת בשלב ראשון ללא קהל.