היה נראה שהכל מסתדר למכבי חיפה והדרך לדאבל סלולה. חצי הגמר שהיה אמור להיערך בבלומפילד, הועתק לסמי עופר, ומכבי תל אביב הגיעה ללא רוב הזרים שלה ובסגל חסר מאוד. למרות זאת, הירוקים שוב לא הצליחו לנצח את היריבה השנואה וזה נגמר ב-0:2 צהוב. חלום הדאבל של מכבי חיפה התנפץ.
הפנים של שחקני חיפה בסיום אמרו הכל והם הבינו שהם פספסו הזדמנות גדולה. ברק בכר ספג ביקורת על ספסולו של דולב חזיזה. מדובר בצעד לא מובן, בכל התרגולים היה נראה שחזיזה, צ'ארון שרי ועומר אצילי בטוחים בהרכב אבל בסופו של דבר בכר החליט אחרת. חזיזה, שנכנס במחצית השנייה, היה פעלתן מאוד אך זה לא הספיק. אצילי איכזב ובגדול, הציג משחק חלש, שרי היה אפילו פחות טוב ממנו, וגם הקישור בראשות הקפטן נטע לביא היה רך מאוד.
1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה בגמר
שחקני מכבי חיפה בגמר
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
בראשון הירוקים יפגשו את מ.ס אשדוד, בחיפה חוששים מכדור שלג ומבינים שרק ניצחון יחזיר את הביטחון וייתן פוש משמעותי לעבר האליפות שנראית בכיס שלהם. "איכזבנו, לא הגענו למשחק ונראינו רע. זה לא זמן לבכות על חלב שנשפך, אנחנו צריכים להרים את עצמנו , הפסדנו בצדק ועכשיו הפנים לדבר האמיתי", אמרו בקבוצה.
במועדון מקווים שבקרוב תצא הודעה שתתיר להכניס קהל למגרשים. אם אכן זה יקרה, בחיפה מצפים ל-30 אלף אוהדים במפגש שעשוי להיות משחק האליפות במידה שמכבי תל אביב תפסיד למכבי פ"ת.
פורסם לראשונה: 08:34, 21.05.21