"לפחות המזל חזר אלינו. זה משחק שעם יורגוס דוניס, לא היינו מנצחים", שחקני מכבי תל אביב היו מאושרים מה-0:1 הדרמטי אתמול (חמישי) בבלומפילד על עירוני קריית שמונה, בזכות פנדל של דן ביטון בדקה ה-98. הניצחון אמנם צימק את הפער ממכבי חיפה לשמונה נקודות, אבל במועדון עדיין מודעים ליכולת החלשה של הקבוצה.
מי שעמד אתמול על הקווים הוא פטריק ואן לוון, שהיחסים בינו לבין דוניס היו מתוחים מאוד. מאחורי הקלעים עדיין אין החלטה אם ההולנדי הוא זה שידריך את הקבוצה עד לסיום העונה, אלא ייתכן כי יונחת בקריית שלום מאמן שני העונה. ואן לוון הפך לאיש המקצועי החזק במועדון החל מהעזיבה של ולדימיר איביץ', שמבחינתו מידר אותו מהתעסקות בקבוצה הבוגרת.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הניצחון הדרמטי
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
דן ביטון חוגג עם טל בן חיים
דן ביטון חוגג עם טל בן חיים
דן ניטון וטל בן חיים אחרי הפנדל המדויק
(צילום: ראובן שוורץ)
"אנחנו נראים רע מאוד, הפעם אין את מי להאשים", הסכימו שחקנים במכבי. "היה עליי פנדל ב-100 אחוז", אמר מתן חוזז, זאת בניגוד לדבריה של יו"ר איגוד השופטים, רונית תירוש שהתנצלה בפני בעלי קריית שמונה, איזי שירצקי על השריקה בתוספת הזמן.
"עברנו 24 שעות מוזרות, קצת בלגן. היה חשוב לנו מאוד לנצח ורוצים להמשיך הלאה. לי אישית היה כיף לחזור אחרי ארבעה חודשים בחוץ. תקופה לא קלה עם שיקום. רציתי לבעוט את הפנדל בעצמי, אבל שמח שיש פרגון, שדן בעט והבקיע", הוסיף חוזז.
3 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
יעמוד על הקווים גם בדרבי. ואן לוון
(צילום: ראובן שוורץ)
ואן לוון, שיעמוד על הקווים גם בדרבי מול הפועל ת"א ביום שני (20:45), סיכם: "מהסיטואציה שהיינו ביממה האחרונה, השחקנים ניסו להילחם ולעשות את הדברים שביקשנו מהם. כולם נלחמו ביחד. כשביקשו ממני לעזור לקבוצה, זו לא הייתה החלטה קשה מבחינתי. הכי חשוב שננצח ביחד".