הפועל באר שבע המשיכה להציג יכולת רעה מאוד גם בתיקו 2:2 עם בית"ר ירושלים בו ניצלה מהפסד בזכות שער שוויון של מיגל ויטור בתוספת הזמן. בזכות הנגיחה של הבלם נותר הפער בין הקבוצות על חמש נקודות לטובת הירושלמים, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.
בבאר שבע כבר לא מאמינים שיצליחו לסיים במקום השלישי וסבורים שיוכלו להעפיל למשחקי מוקדמות הליגה האירופית רק אם ינצחו את מכבי פתח תקווה בגמר גביע המדינה. בינתיים גברה הביקורת מצד האוהדים כלפי יוסי אבוקסיס אחרי שהקבוצה רשמה משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בפלייאוף העליון.
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור כובש
מיגל ויטור כובש
מיגל ויטור כובש בתוספת הזמן
(צילום: אבי רוקח)

"כולם שמעו את אבוקסיס, השופט לא יכול להתעלם"

הרחקתו של יוסי אבוקסיס על ידי השופט זיו אדלר בסיום המחצית הראשונה תגרום לכך שהמאמן יעמוד לדין. עדיין לא ברור אם הדיון בעניינו יתקיים לפני המשחק נגד מכבי חיפה בשבת הקרובה. אבוקסיס זעם על אדלר, שבחר שלא לשלוף כרטיס צהוב שני לתמיר עדי מבית"ר ירושלים והביע מחאה קולנית. אדלר ניגש אליו והתכוון להזהירו באמצעות שליפת כרטיס צהוב בשל יציאה מהאזור הטכני, אך בטרם עשה זאת אמר לו המאמן: "הרסת את המשחק, בוא תגמגם עכשיו משהו".
לאחר מכן שלף אדלר לעבר אבוקסיס את הכרטיס האדום והמאמן אמר לו בתגובה: "אתה משקר". בתום המשחק, ולאחר בחינת האירוע, בצוות השיפוט היו שלמים עם ההרחקה שלא להרחיק את עדי וציינו שהרחקת אבוקסיס היתה בלתי נמנעת. באיגוד השופטים אמרו: "יוסי חייב להבין שבתקופת הכדורגל תחת מגבלות הקורונה, כשנערכים משחקים ללא קהל וכולם יכולים לשמוע את מה שהוא אומר, הוא חייב למתן את ההתבטאויות שלו כלפי שופטים. ברגע שכולם שומעים - השופטים לא יכולים להתעלם. הסבירו לו את זה לאחר חצי גמר הגביע, שם שמעו אותו מפעיל לחץ מילולי כבד על השופט יגאל פריד בזמן בדיקת VAR. כנראה שזה לא היה מספיק". 
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס וזיו אדלר
יוסי אבוקסיס וזיו אדלר
יוסי אבוקסיס וזיו אדלר
(צילום: אבי רוקח)
אבוקסיס התנצל בסיום המשחק על התנהגותו. בהיעדרו ניהל את המשחק אליניב ברדה, שלקראת תוספת הזמן פנה לאבוקסיס שישב ביציע הכבוד והציע שמיגל ויטור יעבור מעמדת הבלם לעמדת החלוץ כדי לכבוש שער שוויון. אבוקסיס סירב, אך באופן אירוני ויטור כבש את שער השוויון לאחר נגיחה מכדור קרן שהגביה אלטון אקולטסה. מרואן קבהא ועמית ביטון הוחלפו בשל מתיחות, ינוחו בשבוע הקרוב ולא יטלו חלק במשחק נגד מכבי חיפה וככל הנראה גם נגד הפועל תל אביב. בשל המטרה לשמור על כשירות השחקנים לקראת גמר הגביע ב-13 ביולי מיהר אבוקסיס להחליפם ברגע שהתלוננו על פציעות. קבהא, שעד פציעתו במחצית הראשונה היה המצטיין במגרש, ביקש לנסות לשחק למרות הכאבים, אך המאמן הורה לו לצאת.
בבאר שבע יעשו גם מאמצים "לשמור" על שחקנים שנמצאים בסכנת היעדרות בשל ספיגת כרטיסים צהובים. נכון לעכשיו מדובר בבלמים מיגל ויטור, שספג אמש את הצהוב השמיני שלו העונה ולואי טהא, שספג עד כה ארבעה כרטיסים צהובים. ברגע שהשניים יספגו את הכרטיס הבא הם יאלצו להחמיץ משחק. הערכה היא שהם ינסו לספוג כבר בשני המשחקים הקרובים את הכרטיס הנוסף, כדי לא להיות בסכנת החמצת גמר הגביע.
3 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
תומר יוספי
(צילום: אבי רוקח)

"יוספי ודדיה יכולים להיות שחקנים מובילים"

אתמול הצליחה הפועל באר שבע להשלים את רכישת אלטון אקולטסה והחתימה אותו לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. כבר בערב הוא פרע שטר ראשון כשבישל את שער השוויון. דבריו של אבוקסיס לפיהם הוא בטוח שאלונה ברקת עומדת מאחורי המהלך להשארת אקולטסה גרמה לאוהדים רבים להיות אופטימיים בנוגע לכך שהבעלים לשעבר אכן מעורבת בהחלטות הניהולית המשמעויותיות במועדון ומוכנה לספק לו גב כלכלי, למרות רצונה לעזוב. אתמול פתחו בהרכב לא פחות מארבעה שחקנים בוגרי מחלקת הנוער. מה שנראה עד לאחרונה כדבר דמיוני הפך למציאות, כשבהרכב פתחו עמית ביטון ואור דדיה בהגנה ובקישור נאור סבג ונתי אסקיאס, שעדיין שייך לקבוצת הנוער וערך הופעת בכורה ב-11.
עוד במחצית הראשונה הצטרף אליהם גם תומר יוספי, שאף כבש את השער הראשון של קבוצתו, שהיה שערו השני העונה. "יוספי ודדיה הוכיחו העונה שהם יכולים להיות שחקנים מובילים בליגת העל ועכשיו גם לאחרים יש הזדמנות לעשות זאת", אמר בכיר במועדון.