"בסופו של דבר, שחקנים צריכים להבין שאני נותן קרדיט ובסוף הוא נגמר. אנחנו לא נראים טוב, אני אובד עצות בלנסות למצוא את ההרכב הטוב ביותר, יש שחקנים שמאוד מאכזבים אותי. אנחנו יהירים מדי עם הכדור וזה חוזר על עצמו". אחרי התיקו של בית"ר ירושלים מול בני סכנין (1:1), הגיע מונולוג כנה של יוסי אבוקסיס.
בהופעה רעה, הקבוצה מהבירה הצליחה להשיג נקודה, הודות לשער מאוחר של אמיר ברקוביץ' (90). "אנחנו עושים שינויים, אבל שחקנים לא בכושר טוב", הוסיף אבוקסיס, "אנחנו לא מצליחים לייצר התקפות טובות. אנחנו נותנים מתנות ליריבות שלנו, מצד שני חזרנו למשחק. אני יודע שנהיה בלגן בהרכב שעשיתי. אני צריך למצוא את ההרכב הטוב ביותר. אני שמח שחזרנו למשחק ולא ויתרנו עד השנייה האחרונה. גם אחרי השוויון, ניסינו לכבוש עוד אחד ולנצח".
2 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"צריך למצוא את ההרכב הטוב ביותר". אבוקסיס
(צילום: שלו שלום)
2 צפייה בגלריה
בית"ר ירושלים בני סכנין
בית"ר ירושלים בני סכנין
בבית"ר מאוכזבים. סורו
(צילום: שלו שלום)
נקודת האור הייתה היכולת של השוער רוי ששון, שפתח בהרכב על חשבונו של מיגל סילבה שהורחק במשחק בסמי עופר נגד מכבי חיפה. "אני לא מופתע ממנו, מכיר אותו כמעט שנתיים. הוא צעיר והחלטתי ללכת עליו כשוער שני, סימן שאני מאמין בו. הוא היה נקודת האור היחידה במשחק", הודה אבוקסיס.
אחרי שבעונה שעברה בית"ר פגעה בול בכל שחקני החיזוק שהביאה, העונה נראה שהיכולת של הזרים חלשה. גרגורי מורוזוב ופרד פריידיי לא דומים לשחקנים מהעונה שעברה, כמו גם טרזיה תומא ומיירון ג'ורג'. האכזבה הגדולה ביותר היא מאיסמאילה סורו, שהגיע מסלטיק ונראה כרגע כמו הצל של עצמו.