ההדחה הכואבת מאירופה, בשלב כה מוקדם, טרפה את הקלפים מבחינת מכבי חיפה, שצפויה לבצע מספר שינויים שיתאימו ללוח המשחקים החדש של המועדון. בתוך כך, ממשיכים בקבוצה בשגרת האימונים, כאשר השחקנים הזרים צפויים להצטרף במהלך סוף השבוע לאחר החופש הקצרה שקיבלו לאחר ההפסד לסבאח, לפני כשבוע. למרות המצב הביטחוני, מצאו השחקנים טיסות שיאפשרו להם לחזור לישראל.
בחיפה מאמינים שהסגל הנוכחי מספיק עמוק כדי להתמודד על צלחת האליפות, אך רחוק מלספק את המאמן ברק בכר, שמאוד רוצה להחתים שני זרים איכותיים שישדרגו את הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
רוצה חיזוק. בכר
(צילום: גיל נחושתן)
מחלקת הסקאוטינג של המועדון עושה מאמצים גדולים למצוא כאלה, אך בשל המצב הביטחוני, גם שחקנים שכבר נכנסים עם מכבי חיפה למשא ומתן, בשלב כלשהו מקבלים רגליים קרות.
בכר מאוד מעוניין בקשר עושה משחק ובקשר כנף, אך כאמור, המגעים עם שחקנים בעמדה זאת "תקועים" ולא מבשילים לכדי סיכום. מצד שני, במועדון יודעים לספר שלמרות ההפסד הכספי הגדול שהביאה ההדחה מאירופה, הבעלים יעקב שחר לא מתכוון לחסוך בהוצאות לרכש, כשהמטרה היא להחזיר את צלחת האליפות לכרמל.
כחלק מהניסיון בכל זאת לדלל את הסגל, מספר שחקנים צפויים לצאת להשאלה או לקבל הודעת שחרור. גוני נאור וליאור קאסה, שנמצאים על הכוונת של מספר קבוצות מעבר לים, בין אלה שצפויים לצאת להשאלה יחד עם מספר שחקנים צעירים נוספים.
ממעוף ציפור: הצצה לאצטדיון החדש של בארסה
(באדיבות ONE)