ברדה: "מאוד מתוסכל מהמשחק"
(צילום: באדיבות ONE)
למרות אובדן הנקודות וה-0:0 המאכזב מול הפועל ת"א, שנותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-42, בהפועל באר-שבע דווקא יצאו בתחושות חיוביות בסיום התיקו אתמול (שני) בטוטו-טרנר. בקבוצה ציינו שהגיעו למספר רב של הזדמנויות, אך סבלו מחוסר מזל ויום גדול של שוער היריבה אמיליוס זובאס. מנגד, שריקות הבוז בסיום העידו על כך שאוהדי באר-שבע מאוד לא מרוצים מחמש הנקודות שהשיגה קבוצתם בשלושת משחקי פתיחת העונה נגד יריבות שלא נחשבות לחזקות ביותר בליגה.
המאמן אליניב ברדה התייחס בסיום לתחושות הקשות בקרב האוהדים בעקבות מכירתם של רמזי ספורי ושגיב יחזקאל ערב החג לאנטליהספור הטורקית: "הם שחקנים שרצו להתקדם ועכשיו התפקיד שלנו הוא לייצר להם מחליפים. אנחנו עושים את הכל כדי לחזק את הקבוצה, ואפילו מוכנים להשקיע סכומים גדולים. מצד שני, לא נרצה לפעול מלחץ ולטעות. המטרות שלנו נשארו אותן המטרות. אני תמיד שואף הכי גבוה שאפשר".
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
דווקא מעודד מהמשחק של קבוצתו. ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
2 צפייה בגלריה
הפועל באר-שבע הפועל ת"א
הפועל באר-שבע הפועל ת"א
שריקות בוז בסיום. שחקני הפועל באר-שבע
(צילום: הרצל יוסף)
ברדה התייחס לכך שבחר לספסל את הכוכב הצעיר של הקבוצה, אמיר גנאח, שכניסתו בדקה ה-52 הפיחה רוח גבית: "הוא חזר מהמשחק של הנבחרת הצעירה ולא אהבתי איך שהוא התאמן".
תומר חמד, שבמועדון מראים לו את הדרך החוצה, שוב לא נכלל בסגל כמו גם חאתם אל-חמיד שאמור לעבור להפועל חיפה. מנגד אדריאן פאון, הזר שהקבוצה מעוניינת בעזיבתו כדי לפנות מקום לאחד חדש, שותף בדקות הסיום.
אתמול חתם איתמר שבירו על חוזה במכבי נתניה, זאת לאחר שבאמצע השבוע שעבר כבר סוכמו רוב פרטי חזרתו לבאר-שבע מקריית שמונה. בסופו של דבר העסקה נפלה מכיוון שבאר שבע התעקשה לרכוש 100 אחוז מכרטיס השחקן שלו בשאיפה ליהנות מרווח מלא אם ימכר בעתיד לקבוצה מחו"ל. אך איזי שרצקי, הבעלים של קריית שמונה, התעקש לשמור לעצמו אחוזים נכבדים מסכום מכירה עתידית.