הושגו הסכמות בין ועד השופטים וההסתדרות הלאומית להתאחדות לכדורגל, במסגרתו נקבעו תוספות שכר בכל הליגות ולכלל חברי איגוד השופטים. ההסכם שיובא בסוף החודש לאישור הנהלת ההתאחדות, ייכנס לתוקף בינואר 2024. עלות ההסכם בין הצדדים מוערכת בכ-20 מיליון שקל, והיא תהווה תוספת של 5 מיליון שקל לשכר חברי האיגוד בשנה.
משה בוחבוט יור ועד השופטים: "הבטחנו להביא בשורה לשופטים וקיימנו. לאחר שהשלמנו את המשימה הראשונה העונה של שינוי תקנון המשמעת בנושא אלימות כלפי שופטים, היום אנחנו משלימים את משימת הדגל של הוועד המכהן עם הסכם חדש מול ההתאחדות לכדורגל.
1 צפייה בגלריה
שינו זוארץ
שינו זוארץ
"עבדנו יחד כדי להגיע לסיכום". זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
"אני רוצה להודות לכל השותפים לדרך מההתאחדות לכדורגל ומשרד הספורט ולחברי הוועד שעבדו ימים ולילות להשגת הסכם קיבוצי שמשנה את תנאי ההעסקה של שופטי הכדורגל בישראל בצורה משמעותית לראשונה מזה עשרות שנים".
יואב שמחי, יו״ר ההסתדרות הלאומית: "אני מודה לצוותי המו"מ, לוועד השופטים, ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ ולשר הספורט מיקי זוהר על התערבותו ותוספת התקציב לטובת ההסכם. שופטי הכדורגל בישראל נמצאים בחזית הספורט ויש להעניק להם את הכלים והאמצעים על מנת להבטיח את שכרם, קידומם המקצועי וביטחונם לאור גילויי האלימות בעונה האחרונה״.
שינו זוארץ, יו״ר ההתאחדות לכדורגל: "היה חשוב להגיע להסכם ארוך טווח שיבטיח אופק לצוותי השיפוט, יכולת אמיתית לגייס עתודה שיפוטית ושכר הגון למי שהם חלק כל כך משמעותי בענף. זה היה מו"מ שבו כל הצדדים רואים את הדברים באותו אופן, עבדנו יחד כדי להגיע לסיכום וכיבדנו זה את זה. אני מודה לשר התרבות והספורט על החשיבות שייחס לנושא ועל תרומתו לפתרון, לנציגי ההסתדרות הלאומית ולוועד השופטים. ההסכם יובא לאישור בישיבת הנהלת ההתאחדות ב-28 באוגוסט".