יו"ר בית"ר ירושלים, אלי אוחנה, כינס היום (רביעי) את השחקנים באימון הבכורה של המאמן הזמני עד לסיום העונה, יוסי מזרחי, והגיב באופן נוקב לביקורת של השחקנים על דבריו של הבעלים משה חוגג במסיבת העיתונאים שערך לפני יומיים.
"כל מה שאני שומע וקורא בתקשורת, בעילום שם, זה ששחקנים נעלבים על כך שמדברים עליהם", נזף אוחנה. "מה ציפיתם? תלמדו לקבל ביקורת, גם אם היא מאוד נוקבת. כל מילת ביקורת שיש עליכם ועלינו הרווחנו ביושר. האכזבה היא אדירה, אבל תפסיקו עם הדיבורים בעילום שם בתקשורת, ותפסיקו להיעלב. הביקורת לא נעשית כדי להעניש, היא מגיעה כדי לתקן דברים, לשנות ולשפר".
3 צפייה בגלריה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
משה חוגג ואלי אוחנה
(צילום: ראובן שוורץ)
היו פה מאמנים שנתנו את הנשמה שלהם, בהשקעה, ביסודיות, בשיחות הווידאו, אישיות וקבוצתיות", אוחנה המשיך. "יש כאלה שרצו ללמוד ולהקשיב ויש פה כאלה ששמו פס כי הם יודעים הכל ומבינים הכל. לצערי, אנחנו בסיטואציה של חילופי מאמנים שוב. נכנסתי לחדר ההלבשה באשדוד ועשיתי משהו שלא עשיתי בכל שנותיי פה ולא רוצה לעשות. כל אחד ואחד צריך לעשות את חשבון הנפש. זה מתחיל בשפה שלכם אחד כלפי השני, וזה ממשיך בעזיבה המוקדמת של האצטדיון".
"מה שהיה עד עכשיו לא יהיה. זה כישלון מהדהד שלנו. תראו איזה שחקנים יש פה. אנחנו באים לכל משחק חשוב בשנים האחרונות ולא מנצחים", הוסיף היו"ר. "איפה הווינריות? בית״ר ירושלים שלא מגיעה לפלייאוף זה כישלון אדיר. נורא נוח להשליך הכל על המאמנים. עברו כאן כמעט כל המאמנים הבכירים בכדורגל. הפסדנו באירופה נגד קבוצה שלא היינו צריכים להפסיד, אז המאמן הלך. לא מגיעים לפלייאוף, המאמנים הולכים. איפה אתם? כל המאמנים לא טובים? כל המאמנים לא מבינים?".
3 צפייה בגלריה
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה, חוגג וברוש במסע"ת
אוחנה לצד חוגג במסיבת העיתונאים
(צילום: עוז מועלם)
אוחנה התייחס גם להמשך: "יש לנו עוד משחקים בליגה. מי שלשנייה אחת חושב שזה הולך להיות טיול, שזה גמור ובואו נעביר את המשחקים, שיגיד מעכשיו, אני לא אכעס, אבל הוא לא יהיה פה. כשמגיעים לפלייאוף תחתון אפשר להסתבך בשנייה, ואם נמשיך בגישה הזאת וביכולת הזאת של המשחקים האחרונים, אנחנו נסתבך בתחתית. אתם צריכים להחזיר לאוהדים השפויים שלנו, לא את אלה שמקללים את מוחמד עלי ואלירן עטר, לאוהדים השפויים שלנו, את הגאווה. יש לנו המון כאלה. תחזירו לנו, להנהלה, לאוהדים, לסביבה הקרובה - על הכל".
לאחר מכן אמר יוסי מזרחי בשיחת הפתיחה: "לא רציתי את הג'וב הזה, עשיתי מספיק בחיים שלי, אבל אנחנו נולדנו במועדון הזה, ואנחנו במשבר והתגייסתי למשימה הזאת. אבל תפנימו טוב: ברגע שאני שלוקח משימה אני הופך לטוטאלי לגמרי, ומי שיתיישר יהיה איתי ומי שלא יעוף קיבינימט. הייתי בכל הסיטואציות בכדורגל. הייתי באליפויות, גביעים, ירידת ליגה, הכל".
3 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי באימון הבכורה
(צילום: בית"ר ירושלים)
"אני יכול לספוג טעויות והחמצות משני מטר. כולנו עשינו טעויות", המשיך המאמן החדש. "להפסיד כדור ולהסתכל איך החברים נלחמים עליו זה לא קיים. אתם תבואו כל משחק ותתנו את הכל. יש פה המון שחקנים שלא מבינים מה זה לשחק בבית"ר ירושלים. אומרים שהכל רע כאן ביניכם. אני יודע שלא ומעבר לזה אני ראיתי דבר אחר. אני ראיתי שחקנים כמו טל בן חיים ועידן ורד שקופצים על ילד כמו דגו אחרי שהוא נתן גול. זה מה שאני רוצה לראות. אם מישהו יבעט או יזרוק משהו אחרי חילוף, הוא לא יהיה פה".