ברדה מדבר אחרי התיקו מול הפועל ירושלים
(באדיבות ONE)
אכזבה גדולה בהפועל באר-שבע לאחר ה-0:0 אתמול (שבת) נגד הפועל ירושלים, שאפשר למכבי חיפה, שניצחה 0:2 את עירוני קריית שמונה, להגדיל את הפער בין הקבוצות לארבע נקודות. היה זה משחק הבית שישי מתוך 11 שבו לא הצליחה לנצח העונה באר-שבע. גם העובדה שכל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי באר-שבע נמכרו לא עזרה לקבוצה של אליניב ברדה לנצח.
באר-שבע הייתה עצבנית מאוד במחצית השנייה, ולראייה הלדר לופס ורועי גורדנה ספגו כרטיסים צהובים על דיבורים מיותרים עם השופט, שיגרמו להם להחמיץ את המשחק נגד בני ריינה בעוד שבועיים. בבאר-שבע כבר הצהירו העונה שיענישו שחקנים שסופגים כרטיסים צהובים בשל דיבורים מיותרים עם השופטים, אך עושה רושם שהקבוצה לא באמת מצליחה להתמודד עם הבעיה.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה ומאור מליקסון
אליניב ברדה ומאור מליקסון
"את הסיכומים עושים במחזור האחרון של העונה". ברדה
(צילום: הרצל יוסף)
3 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה בפעולה
יוג'ין אנסה בפעולה
לא הצליח לכבוש. אנסה
(צילום: הרצל יוסף)
במחצית הראשונה באר-שבע עוד נראתה טוב והגיעה למספר הזדמנויות, אך במחצית השנייה גם זה לא היה. בקבוצה ובקרב האוהדים השמיעו טענות כלפי השופט אוראל גרינפלד, שאגב שפט את הקבוצות במפגש הקודם שהסתיים בניצחון 1:4 לבאר-שבע. גם ברדה עצמו התייחס לעניין והעביר ביקורת על גרינפלד, אך מנגד טען שלא השופט הכריע את גורל ההתמודדות: "אני חושב שהיה צריך להוסיף יותר תוספת בגלל בזבוזי הזמן. סטטיסטית הולך לנו יותר קשה עם אוראל גרינפלד, אבל לא בגלל זה לא ניצחנו. קבוצות מסתגרות מולנו ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה ולנצח. אני מעודד מזה שמשחק רביעי ברציפות לא ספגנו. השתמשתי בכל הכלים ההתקפיים שהיו לי מהספסל כדי לנצח. אם אנחנו לא מספיק טובים כדי לזכות באליפות? אני יודע שאת הסיכומים עושים במחזור האחרון של העונה, לא עכשיו".
הקפטן מיגל ויטור הוסיף: "יש ימים שאנחנו משחקים פחות טוב מאיך ששיחקנו היום ומנצחים, כמו שהיה נגד הפועל חיפה, ויש ימים שמשחקים טוב ולא מנצחים, כמו שקרה הפעם. רצינו מאוד לנצח היום ובמחצית הראשונה שיחקנו טוב והגענו להזדמנויות. לפעמים כשלא כובשים נוצר לחץ וזה מה שקרה לנו במחצית השנייה. אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים שיש לנו עד לסיום העונה הסדירה".
3 צפייה בגלריה
שחקני באר-שבע מאוכזבים בסיום
שחקני באר-שבע מאוכזבים בסיום
שחקני באר-שבע מאוכזבים בסיום
(צילום: הרצל יוסף)
במהלך המשחק עיכבה המשטרה לחקירה שלושה אוהדי באר-שבע על הדלקת אמצעי פירוטכניקה. במחזור הקרוב תתארח באר-שבע אצל מכבי ת"א בבלומפילד (שני, 20:30).