בזכות שער ניצחון (3:4) דרמטי שנכבש עמוק בתוספת הזמן (90+5), הצליחה פיורנטינה להציל את עצמה ממבוכה גדולה נגד מכבי חיפה, במשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס-ליג. מחר (חמישי, 19:45), בפירנצה, יתקיים משחק הגומלין בין הקבוצות כאשר המארחת מקווה להשלים את העבודה מול השחקנים של מסאי דגו.
על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית כוכבי הקבוצה ניקו גונזאלס, ג'אקומו בונבנטורה וארתור מלו אומנם צפויים להיות חלק מהסגל, אך לא יפתחו במשחק, כאשר בקבוצה שמים את כובד המשקל במשחקי הליגה, שם התדרדרה הקבוצה עד למקום השמיני בעקבות מאזן מדאיג של ניצחון אחד בחמישה משחקים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים אחרי הפסיגה בדקה ה-95
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים אחרי הפסיגה בדקה ה-95
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים אחרי הפסיגה בדקה ה-95
(צילום: AP Photo/Denes Erdos)
2 צפייה בגלריה
איטליאנו
איטליאנו
רוצה להיות מוכן לכל תרחיש. איטליאנו
(צילום: Gabriele Maltinti/Getty Images)
בנוסף פורסם כי לא צפויים להגיע למשחק יותר מ-5,000 צופים, כאשר נמכרו 3,000 כרטיסים בלבד לקהל המקומי, ומולו צפויים להגיע 500 אוהדים ירוקים מישראל.
במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, סיפר המאמן ויצ'נזו איטליאנו כי תירגל עם שחקניו בעיטות מהנקודה הלבנה במסגרת האימון המסכם. "הציפיות מאיתנו תמיד גבוהות במגרש שלנו", אמר. "ואנחנו תמיד תחת לחץ. יש לנו מטרות וננסה לעמוד בהן. בליגה אנחנו עדיין במאבק על הכרטיסים לאירופה, למרות כמה מעידות מיותרות ונקודות שזרקנו לפח".
"אני אומנם, לראשונה, לא צפוי לעמוד על הקווים (בעקבות הרחקה) אבל דברים כאלה קורים. אחרי שלוש שנים השחקנים כבר יודעים מה אני רוצה ומצפה מהם".