צפו בחגיגות הזכייה של אוהדי ב"ש
(צילום: רועי עידן)
יממה לאחר הזכייה השנייה בתולדותיה בגביע המדינה, בהפועל באר שבע יחלו היום (שלישי) באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה - זו שתצא לדרך רשמית בעוד פחות מחודש.
השאלה הבוערת ביותר מבחינת המועדון היא מי המאמן שיעמוד על הקווים? בקבוצה מעוניינים שיוסי אבוקסיס יממש את חוזהו וימשיך, אך הוא עצמו מעדיף לעזוב לטובת תפקיד מאמן נבחרת ישראל, כשהוא המועמד המוביל למשרה זו. מנכ"ל הקבוצה, אסי רחמים, ייפגש היום עם אבוקסיס ויבקש ממנו לשמוע בצורה רשמית אם ברצונו לעזוב או לא. לא מן הנמנע שבתום השיחה תצא הודעה רשמית על פרידה ובאר שבע תחפש מאמן חדש.
5 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
סדרך לנבחרת? אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
בסביבת המועדון טוענים שהמועמד המוביל לרשת את אבוקסיס, אם וכאשר יעזוב, הוא ניסו אביטן, שמכיר היטב את המערכת משנותיו כשחקן ועד לפני שנתיים כמאמן קבוצת הנוער של המועדון. ברשימת המועמדים נמצאים גם סלובודן דראפיץ', אופיר חיים ומרקו בלבול.
כבר בעוד פחות מחודש יערך המשחק הראשון של באר שבע לעונה הבאה, ב-8 באוגוסט נגד מכבי תל אביב במסגרת אלוף האלופים, שהפעם ייערך בשיטת בית וחוץ. האימונים יחלו ככל הנראה בתחילת חודש אוגוסט והמשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית בסופו (27.8). בשל הקורונה, לא תצא הקבוצה למחנה אימונים בחו"ל וככל הנראה גם לא בארץ. במקום זאת יערכו ימי אימונים מרוכזים בהם יתקיימו שני אימונים ביום.
5 צפייה בגלריה
דויד סימאו ז'וזואה מיגל ויטור
דויד סימאו ז'וזואה מיגל ויטור
שני פורטוגלים יישארו, אחד יעזוב. ז'וזואה, סימאו ו-ויטור
(צילום: עוז מועלם)
הזכייה אתמול קבעה שהפועל באר שבע הניפה בחמש העונות האחרונות את כל התארים האפשריים בארץ: שלוש אליפויות, פעמיים אלוף האלופים, גביע המדינה וגביע הטוטו. מבחינת סגל השחקנים, מי שנכון לעכשיו בוודאות יישארו, לאחר שהגיעו לסיכום כספי עם המועדון, הם אוהד לויטה, שיר צדק, לואי טהא, עמית ביטון, מיגל ויטור, אור דדיה, תומר יוספי, דויד קלטינס, נאור סבג, ז'זואה ואלטון אקולטסה.
5 צפייה בגלריה
פוסט דויד סימאו
פוסט דויד סימאו
הפוסט של סימאו
(צילום: מתוך האינסטגרם)

5 צפייה בגלריה
הפועל באר שבע
הפועל באר שבע
יפתחו את העונה כבר ב-8 באוגוסט. שחקני ב"ש
(צילום: עוז מועלם)
ברשימת המתנדנדים נמצאים כל היתר, כשלחלקם יש חוזים לעונה הבאה. ניב זריהן שוחרר כבר שבוע שעבר, דויד סימאו גם כן יעזוב (לאחר שלא מומשה האופציה להישארותו) וכבר אישר זאת בחשבון האינסטגרם שלו. המגינים השמאליים, שון גולדברג ואורן ביטון, סיימו את חוזיהם. במועדון מעוניינים להשאירם, אך כדי שזה יקרה הם יצטרכו לקצץ משכרם בצורה משמעותית.
בן ביטון, מרואן קבהא, ארנסטס שטקוס ובן שהר מחזיקים בחוזים "כבדים" לעונה הבאה והמועדון לא יוכל לעמוד בהם לאור העובדה שהתקציב יקוצץ. קבהא אמור להסכים לחוזה חדש, ביטון ושטקוס יחפשו קבוצה חדשה והמשימה העיקרית של אנשי באר שבע היא להחתים את שהר.
5 צפייה בגלריה
בן שהר
בן שהר
מחזיק בחוזה "כבד". שהר
(צילום: עוז מועלם)
שהר סיים כמלך שערי הקבוצה גם העונה עם 13 שערים בליגה הוכיח אתמול עד כמה הוא חשוב לסגל כשכבש באלגנטיות את השער הראשון. שהר עצמו מעוניין להמשיך ואף לקצץ בשכרו. השחקנים הצעירים אילאיי מדמון ונתי אסקיאס יהיו חלק מהסגל אליו יחסרו גם המושאלים נועם גמון, איתמר שבירו וגל לוי.
הפנטזיה הגדולה מבחינת רבים מאוהדי הקבוצה היא שאלונה ברקת תחזור בה מהחלטתה לעזוב את המועדון. אתמול ברקת נשמעה נרגשת במיוחד לאחר הזכייה, אך סירבה להתייחס לעתידה. היא הפתיעה כשטענה שהתכוונה להגיע לגמר, אך בשל העובדה שהיא נמצאת בבידוד, לאחר שנחשפה לחולה קורונה, נמנע ממנה להגיע.
פורסם לראשונה: 05:37, 14.07.20