דראפיץ': "לקחת נקודה זה לא קל"
(צילום: ONE)
תחושת החמצה בהפועל ת"א אחרי ה-1:1 מול בני סכנין בדוחא, שהשאיר את הקבוצה עמוק בתחתית - נקודה אחת בלבד מפרידה בין האדומים לבין ריינה שנמצאת מתחת לקו האדום. מצד שני, הקבוצה גם רחוקה שתי נקודות בלבד מאשדוד, שמדורגת במקום השישי המוביל לפלייאוף העליון.
"עשינו בית ספר לסכנין", אמר גורם במועדון. "ב-20 הדקות האחרונות זה היה נראה כאילו אנחנו משחקים מול קבוצה מליגה א'. הם הרחיקו כדורים, בזבזו זמן והעלימו כדורים, זה היה פספוס גדול. איך לא ניצחנו?".
2 צפייה בגלריה
דן אייבינדר
דן אייבינדר
אייבינדר חוגג את השוויון
(צילום: שרון צור)
האדומים נקלעו לפיגור מוקדם משער של אנטה פוליץ' בדקה ה-12. אחרי שבירם כיאל הורחק בדקה ה-75, סכנין ירדה לבונקר והאורחת הפעילה לחץ כבד בניסיון להשוות. דן איינבינדר איזן בדקה ה-86, אך הפועל ת"א לא הצליחה להשלים את המהפך.
למרות הביקורת כלפי המאמן סלובודן דראפיץ', שעדיין לא מצא הרכב לרוץ איתו, בהפועל ת"א דיברו את המאזן שלו לעומת זה של קודמו קובי רפואה, שעמד אתמול על הקווים בצד השני: "לרפואה היו רק עשרים אחוזי הצלחה בחמשת משחקי הליגה שלו העונה והוא היה זה שבנה את הקבוצה. לדראפיץ', למרות הירושה שקיבל, יש פי שניים אחוזי הצלחה, למרות שזה לא מספיק".
2 צפייה בגלריה
סלובודן דראפיץ'
סלובודן דראפיץ'
בקבוצה מעריכים אותו. דראפיץ'
(צילום: שרון צור)
האדומים נאלצו להסתדר אתמול ללא כמה שחקנים בולטים: אדי גוטליב היה מוצהב, הישאם לאיוס ובן ביטון פצועים. דראפיץ' פתח בהרכב עם שלושה שחקנים שהגיעו לגמר אליפות אירופה לנוער בקיץ האחרון: הבלמים סתיו למקין ואור ישראלוב והקשר אל ים קנצפולסקי. מי שעלו מהספסל והובילו את השינוי במשחק הם ניב זריהן שהתאמן השבוע רק פעם אחת ודור אלו שבישל את שער השוויון.
בקבוצה מתכוונים להתחזק בשוער ובשני שחקנים נוספים עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, אולם גם צריכים לשחרר שחקנים, בין היתר את הזר הספרדי פאבלו גונסאלס. השוער סטפן מרינוביץ' אמנם הציג יכולת טובה אתמול וגם סיפק כמה עצירות לא רעות, אולם בקבוצה עדיין מעוניינים להחליף אותו - גם אחרי שאופציית אריאל הרוש ירדה מהפרק.
הקבוצה תארח במחזור הבא את מכבי נתניה באצטדיון המושבה (שבת, 17:30) במסגרת העונש שספגה על אירועי הדרבי התל-אביבי - שלושה משחקים ללא קהל בבלומפילד ועוד משחק רדיוס עם קהל. הנזק הכספי למועדון בעקבות העונש נאמד ב-1.5 מיליון שקל.