בעוד עולם הכדורגל סוער סביב המאורעות לפני הדרבי והעימותים בין השוטרים לאוהדים, טלי גוטליב סיפקה מעין אתנחתא קומית לחובבי הענף. חברת הכנסת מהליכוד פרסמה ציוץ בו ניסתה להצביע על צביעות ביחס למשחקי ספורט לעומת אירוע התפילה בהפרדה בכיכר דיזנגוף בת"א, שפוצץ בכניסת יום הכיפורים האחרון, אך חשפה בעיקר חוסר הבנה משווע.
גוטליב העלתה לחשבון הטוויטר שלה צילום מסך מאתר המוכר כרטיסים למשחק בין מכבי חיפה לבני סכנין הערב (רביעי, 20:00), וסימנה את החלק בו צויין כי הכניסה ליציע הדרומי באצטדיון סמי עופר תתאפשר לנשים וילדים עד גיל 12 בלבד. בנוסף, היא כתבה: "תפילה בנפרד? חס וחלילה. יציע נפרד לנשים במשחק כדורגל בין מכבי חיפה לבני סכנין לגמרי כן. אוי לצביעות".
1 צפייה בגלריה
ועדת החוקה חוק ומשפט- דיון בכללי ניגוד העניינים החלים על שופטים
ועדת החוקה חוק ומשפט- דיון בכללי ניגוד העניינים החלים על שופטים
פדיחה. ח"כ טלי גוטליב
(צילום: שלו שלום)
מדובר כמובן בהשוואה שגויה. לא מדובר ביציע נפרד, אלא בהמתקה של עונש. לאחר שקיבלה עונש של סגירת היציע הדרומי במשחק נגד סכנין על ידי בית הדין, מכבי חיפה ביקשה לאפשר כניסת נשים וילדים בלבד - ונענתה בחיוב. מעבר לכך, איש לא מונע מאוהדות להיכנס לאף יציע אחר באצטדיון.
הציוץ זכה למאות תגובות, והמגיבים הרבים ניסו להסביר לגוטליב את הטעות וגם תקפו אותה על חוסר הבנתה בספורט בכלל ובפרטי המקרה הזה בפרט.