מאור לוי חתם היום (שישי) רשמית לשנתיים במכבי נתניה, עם אופציה לשנתיים נוספות. הקשר בן ה-24, שהצטיין בעונה החולפת בהשאלה במדי מחזיקת הגביע מכבי פ"ת, הגיע ליהלומים במסגרת עסקת איתן אזולאי, שיעבור מנתניה למכבי חיפה תמורת לוי ו-1.5 מיליון אירו.
לאחר ההודעה, מכבי פ"ת, שקיוותה לשמור אצלה את לוי, תקפה את מכבי חיפה: "לצערנו, מכבי חיפה ביקשה סכומים חסרי פרופורציות והערימה קשיים בכדי שהמועדון לא יוכל לקנות את מאור. מכבי פ"ת הציעה הצעה לרכישת השחקן שהייתה מהגבוהות שידע המועדון. בנוסף, מכבי פ״ת הסכימה לשלם בדיוק את אותם חצי מליון אירו שנתניה הפחיתה למכבי חיפה במסגרת עיסקת איתן אזולאי אך לצערנו זה לא הספיק ואנו נערכים למציאת מחליף בימים הקרובים".
1 צפייה בגלריה
מאור לוי
מאור לוי
הצטיין בעונה החולפת. לוי
(צילום: עוז מועלם)
מאור לוי חתם רשמית במכבי נתניה
(באדיבות one)
לוי כבר המריא לבולגריה, ויצטרף לחבריו החדשים במחנה האימונים. מי שכבר הצטרף אתמול למחנה של היהלומים הוא הקשר פרדי ורגאס, שהצטיין בעונה החולפת במדי בני ריינה. בנוסף ללוי ו-ורגאס, נתניה כבר החתימה הקיץ את המגן רז מאיר ואת שחקן הכנף הריברטו אבארש.
אחרי שניצחה אתמול את בוטב וראסטה 0:2, מכבי נתניה תפגוש מחר (19:00) את לבסקי סופיה. ביום חמישי היא תקיים משחק אימון מול פנאתנייקוס היוונית באתונה.