זהבי: פה זה הבית, תמיד יותר מרגש
(באדיבות ONE)

"חיכיתי לשער הזה מאוד. הבקעתי הרבה שערים בשש שנים האחרונות. בנבחרת היה מרגש, גם בסין, בהולנד היה כיף, אבל פה זה הבית. פה זה איפשהו מרגש יותר, פה זה שלנו". ערן זהבי היה אתמול (חמישי), כצפוי, אמוציונלי אחרי ה-0:2 על אריס סלוניקי במוקדמות הליגה האזורית. לא רק בגלל הבכורה המחודשת בצהוב, אלא בשל השער המרגש.
על פי הסיכום בין ולדאן איביץ' לזהבי, שבסך הכל קיים שלושה אימונים מלאים עם הקבוצה, אמור היה החלוץ לעלות לכל היותר לרבע השעה האחרונה של המשחק. היכולת הפושרת של הקבוצה גרמו למאמן הסרבי לבקש מהכוכב שלו לעלות בדקה ה-67 ולהעניק לקבוצה שלו יתרון חשוב בדרך לגומלין בשבוע הבא ביוון.
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
"כמעט בנגיעה הראשונה יכולתי לכבוש". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"כמעט בנגיעה הראשונה יכולתי לכבוש וזה יכול היה להיות מדהים", אמר זהבי. "כולם חיכו הרבה זמן. היו הרבה דיבורים סביב החזרה, הקהל היה משמעותי ואני שמח שהיה רגע מרגש לי ולו. זו האווירה שאני רוצה לראות. האוהדים יכולים יותר ואנחנו יכולים יותר. לקבלת הפנים שעשה לי הקהל לקראת איינדהובן הייתה חשיבות גדולה בחזרה שלי. השער שלי נתן מקדמה, אבל אנחנו צריך לצנן. צפוי לנו משחק חוץ קשה בשבוע הבא".
על החזרה המוקדמת שלו שהובילה לפציעה במחנה האימונים של מכבי בהולנד, אמר זהבי: "הייתה תקופה לא פשוטה, התפתיתי להגיע למחנה האימונים, התרגשות ואמוציות, אבל אולי זה היה צריך לקרות. היו סיבוכים, אבל אני עכשיו בתהליך נכון. לשמחתי עברתי ניתוח ראשון בקריירה שלי. לא היה לי את הניסון לגבי השלכות, דחפתי את עצמי יותר מדי, כרגיל".
2 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
"השער שלי נתן לי מקדמה". זהבי מול אריס, אתמול
(צילום: עוז מועלם)
מעבר להצתת הדמיון עם השער של זהבי, במכבי החמיאו מאוד לניר ביטון: "הוא שחקן שובר שוויון בכדורגל הישראלי, ברמה גבוהה מאוד".
במכבי מודעים לכך שבגומלין בסלוניקי יהיה משחק שונה לגמרי, אבל עסוקים בעיקר בצורך לחיזוק. "כשחתמתי במכבי ת"א הכנו נייר עם שמות ועמדות שאנחנו רוצים להביא, היינו קרובים להחתים שחקנים שסירבו ברגע האחרון. אנחנו צריכים שחקנים בכמה עמדות", הסביר איביץ'. המאמן הסרבי מבחינתו מדבר על חיזוק של לפחות עוד ארבעה שחקנים, בין היתר זרים בעמדות הבלם והכנף. בין היתר אדוארדו גררו, סטיפה פריצה וברנדלי קוואס עשויים לעזוב.
"אנחנו רוצים עוד למצוא את הסגנון והזהות, אני יודע מי זו מכבי", סיכם איביץ'. "רק התחלנו לעבוד, לא השלמנו את הסגל שלנו".