ברק בכר מדבר לקראת המשחק מול אשדוד
(באדיבות one)
מכבי חיפה כבר מצאה את המחליף של ברק בכר? בפולין מדווחים הבוקר (ראשון) כי עבודתו של מארק פאפשון בן ה-48 - מאמנה של ראקוב הפולנית, שנמצאת בדרך הבטוחה לאליפות ויכולה לזכות גם בגביע - הותירה רושם על האלופה הישראלית, והוא "המועמד המוביל שלה בחיפוש אחר מאמן זר". הוא כבר הודיע כי הוא יעזוב את ראקוב בסיום העונה.
פאפשון, שנחשב לאחד המאמנים המבטיחים בפולין, הגיע לקבוצתו באפריל 2016. הוא הוביל אותה לזכייה בשני גביעים רצופים (2021 ו-2022), כמו גם בשתי זכיות בסופר קאפ. העונה כאמור נמצאת ראקוב בדרך הבטוחה לזכייה באליפות, כשהיא במקום הראשון עם פער של 11 נקודות על פני לגיה ורשה השנייה, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה. בגביע עלתה ראקוב עד לגמר, שם תפגוש את סגניתה.
2 צפייה בגלריה
פאפשון
פאפשון
בדרך לישראל? פאפשון
(צילום: Mikolaj Barbanell / SOPA Images/ via Reuters)
2 צפייה בגלריה
פאפשון
פאפשון
פאפשון חוגג עם שחקניו
(צילום: Mikolaj Barbanell / SOPA Images/ via Reuters)
על פי הדיווח, המטרה הראשית של מכבי חיפה היא למנות מאמן זר במקום בכר, ותוכנית המגירה שלה - במידה ולא תצלח האפשרות הזו - היא להציע את המשרה לרן בן שמעון, מאמנה של מ.ס אשדוד.
כזכור, בכר צפוי לעזוב את מכבי חיפה בסיום העונה בתום שלוש שנים מוצלחות מאוד במועדון, ולעבור לאלופת סרביה הטרייה (מאתמול) הכוכב האדום בלגרד, שתעלה אוטומטית לשלב הבתים של ליגת האלופות.