ולדימיר איביץ' לא ממש אוהב את התקשורת הישראלית, אבל למאמן מכבי תל אביב אין בעיה להתראיין באמצעי התקשורת ביוון וגם במדינתו, סרביה, כפי שהוא עושה לא מעט בשבועות האחרונים. הפעם דיבר איביץ' עם האתר "ספורט קלאב", וסיפר על העונה שלו במכבי.
"בתקופה שלי, הבעלים של המועדון, מיטש גולדהאר השקיע הכי מעט כסף", סיפר איביץ'. "הגעתי בזמן מוזר שהמועדון לא יכול היה לקנות שחקנים (חוקי הפייר-פליי). הצלחנו להביא כמה זרים, אבל בהעברות חופשיות או בכסף ממש קטן. החזרנו הרבה צעירים מהשאלות, והיינו צריכים להסתמך עליהם. הם היו הבסיס שלנו".
3 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
ולדימיר איביץ' עם צלחת האליפות
איביץ'. שתי אליפויות בהליכה
(צילום: עוז מועלם)
עוד אמר איביץ': "למועדון יש עכשיו כמה שחקנים שהוא יכול למכור ולהרוויח עליהם כסף בעתיד, ויש כבר כמה קבוצות גדולות באירופה שהביעו בהם עניין".
איביץ' דיבר גם על שלוש העונות בהן מכבי ת"א סיימה כסגנית, שקדמו להגעתו, ועקץ את הפועל ב"ש: "ידעתי על הלחץ שיש במועדון, אבל הייתי צריך את האתגר הזה. בישראל יש ארבע קבוצות גדולות - מכבי ת"א, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל ת"א, שהיא היריבה הגדולה שלנו. אני יכול להשוות את המשחקים נגדה לדרבים של בלגרד".
3 צפייה בגלריה
יונתן כהן
יונתן כהן
כהן. יימכר לקבוצה באירופה?
(צילום: אורן אהרוני)
על סגנון המשחק בארץ, אמר הסרבי: "נגדנו, בגלל שאנחנו מועדון גדול, לכולם יש מוטיבציה גדולה לנסות ולהפיל את מכבי. קשה מאוד לנצח כל משחק, כי לרוב קבוצות נמצאות בהגנה עם תשעה שחקנים". ולסיכום, איביץ' התייחס לעתידו המקצועי: "עוד לא החלטתי שום דבר. אדבר עם הבעלים של מכבי ת"א, ואז אשקול את הצעדים הבאים שלי".
בינתיים, המגן מאור קנדיל שנמצא בבידוד לאחר שקיבל הוראה ממשרד הבריאות, הביע את תסכולו מהמצב ופרסם פוסט שבו כתב: "סיכוי גבוה יותר לזכות בלוטו מאשר לתפוס נציג של משרד הבריאות, לא ייאמן".
לטענת השחקן, הוא כלל לא שהה ליד חולה קורונה ב-24 ביוני והיה בביתו בשעות המדוברות (בין 22 ל-23 בערב). גם אייל גולסה, אבי ריקן, איתן טיבי ויואב זיו נמצאים בבידוד ומחכים לתשובה ממשרד הבריאות לגבי מצבם.
3 צפייה בגלריה
מאור קנדיל מול ליידנר
מאור קנדיל מול ליידנר
עצבני. מאור קנדיל
(צילום: אורן אהרוני)