הושלם מעברו של רמזי ספורי לאנטליהספור: המהלך שהחל לפני פחות מחודש, קיבל הערב (חמישי) את החותמת הרשמית, כשקשר הפועל באר-שבע חתם במועדון הטורקי לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת. הפערים הכספיים בין הצדדים היו הגורם הראשי לעיכוב כאשר סוכם כי הטורקים יעבירו לאדומים מבירת הנגב 500 אלף אירו.
המגעים בין הצדדים החלו לאחר שבהפועל באר-שבע היו מאוכזבים עמוקות מהתנהלותו של השחקן בתקרית האלימה מול שי אליאס. גורמים במועדון טענו אז כי השארתו עשויה לגרום לנזק לחדר ההלבשה. "אנו מודים לרמזי על התקופה במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך", נפרדו בקבוצה.
1 צפייה בגלריה
ספורי
ספורי
ספר המספרים הבכיר של באר-שבע. ספורי
(צילום: עוז מועלם)
תודה לכם על חמש שנים מלאות בטוב", נפרד ספורי מאנשי ואוהדי הפועל באר-שבע. "ידענו ביחד עליות ומורדות, ידענו ביחד הצלחות וכשלונות וגם פרידה קצרה. תודה אישית לנשיאת המועדון, אלונה ברקת שאפשרה לי לצמוח ולהתקדם, לאליניב (ברדה) ולכל הצוות הנהדר ולכם חברי השחקנים שבלעדיכם זה לא היה קורה. המועדון והעיר הפכו לי לבית, לא פחות. עד כדי שחיפשתי ועודני מחפש להשתקע בעיר בעתיד ולגדל כאן את ילדיי.
אני ממשיך הלאה, הולך להגשים את החלום שלי להתפתח באירופה. אני מחזיק אצבעות למועדון ומבטיח שאעקוב. שמח על כל רגע שעברתי בעיר המדהימה הזו, עם אנשים חמים וקהל אדיר שבאמת נתן לי להרגיש בבית".
"אנו מאמינים שהוא יתרום לקבוצה שלנו", אמרו באנטליהספור בעקבות החתימה. "ושספורי יסייע בהשגת המטרות של הקבוצה. בנוסף, אנחנו חושבים שאוהדי הכדורגל הטורקי, כמו גם האוהדים שלנו, ייהנו מהכדורגל שספורי יציג". השחקן עצמו אמר: "שמח מאוד להיות באנטליה וללבוש את החולצה של אנטליהספור. עכשיו החלום שלי הוא לתרום להצלחת הקבוצה שלי".
ספורי (27) הגיע לבאר שבע בקיץ 2019, ערך במדים האדומים מעל ל-130 הופעות, כבש 29 שערים ורשם 17 בישולים. הוא היה שותף לזכייה בשני גביעי המדינה ותואר אלוף האלופים. בכלל, בשנתיים האחרונות הצליח הקשר לבסס את מעמדו כספק המספרים הבכיר של באר-שבע. בעונה וחצי הראשונות לאחר שנרכש מהפועל ת"א הוא לא השתלב היטב, אבל אז יצא לחצי עונת השאלה ב-מ.ס אשדוד וחזר שחקן אחר לחלוטין.
בעונת 2021/22 הוא התפוצץ עם עשרה שערי ליגה ושבעה בישולים, ובעונה האחרונה, שבמהלכה החמיץ לא מעט משחקים בגלל פציעות, כבש שמונה שערי ליגה והוסיף שמונה בישולים. היכולת הגבוהה סידרה לו זימון לנבחרת, שבמדיה רשם שמונה הופעות, ובשני המשחקים האחרונים נגד אנדורה ובלארוס אף פתח בהרכב. בריאיונות, בעיקר אחרי משחקים, הוא טען שהתבגר ולכן הגיע השדרוג ביכולתו.
לאחר ארבעה מחזורים בליגה הטורקית ממוקמת אנטליהספור טרם רשמה ניצחון ומדורגת במקום ה-14 בליגה, לאחר שרשמה שלוש תוצאות תיקו. מאזן השערים של הקבוצה הוא שלושה שערי זכות לעומת ארבעה שערי חובה.